Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Åh vad härligt det ser ut! :love:

KL

Just nu vilar jag efter en pw med vovvarna, var tvungen att utnyttja sista stunden innan solen försvinner för dagen!

kl

Just nu är jag STÖRT JÄVLA TAGGAD inför ett skolbesök i... slutet på mars. Som tidigare sagt: Mycket kan sägas om mig, men förmåga att glädjas inför småsaker som sker långt in i framtiden, det har jag i alla fall.
I övrigt undrar jag varför denna ret/slemhosta var tvungen att drabba mig efter att jag varit frisk i tre dagar.

*Kl*

Just nu sitter jag ensam och övergiven på häktet :cry: (Skämt åsido så har jag det rätt bra. Alla häktade är inlåsta sen snart 1,5 timme och jag lyssnar på Rockklassiker :D )

Just nu tittar jag på hjärnkontoret med mini, de matar någon mysko fågel med grymt lång näbb. Tanken är att mini ska duscha och sova, undrar om han är trött nog än bara.

Edit: en pärluggla var det visst

kl

Just nu sitter jag och är mer fangirl än jag någonsin varit i mitt liv.
Skäms. :o Hoppas fan det går över :crazy: O_o

*Kl*

Just nu försöker jag bestämma hur och när jag ska åka till Göteborg på fredag. Alldeles för många valmöjligheter! :p

Just nu sitter jag och deppar över att något saknas.
Något med 4 ben som säger gnägg :(
Det är så tröttsamt att den enda "kontakt" man har med hästar är om man har tur att se några i en hage ibland. :(

Och jag är nog otacksam som tycker att jag har för många :o

*Kl*

Just nu har jag precis borstat tänderna, typ såhär :D Bäst att sova nu, imorgon väntar häktet 7-16.15 :)

Medryttare?

Kl
Just nu surar jag över att min (nu sovande) sambo har gömt min dator (kanske kanske har jag glömt bort vart den ligger) och jag är sömnlös. Pluggar anatomi och planerar mitt brev som ska äga försäkringskassan.
Egentligen vill jag sova då jag imorgon ska iväg och fixa med troligen nya medryttarhästen!
Kallblodstravare, om nu någon undrar:p

Kl

Just nu ligger jag i sängen och drar mig. Ska köra tösen till dagis om en stund, sonen har redan åkt till skolan.
Sen ska jag på möte. Nervöst!

KL

Just nu försöker jag hitta energi till att gå den där evighetslånga sträckan till duschen. :D

kl

Just nu är jag irriterad och ledsen på vänner som inte håller vad de lovar, och prioriterar bort en gång på gång trots att man lägger tid och energi och omtanke och i utbyte mot... ja, vadå? Inte ett ord i retur ens när jag behöver dem. Trots att jag inte tvekar på att gå upp 3 och sitta i långa samtal när det krisar.

Har alltid fått höra att min snällhet och omtanke är en av mina bästa sidor men det är så jävla slut med det. Jag ska bli en kall, snäsig och elak jävla bitch mot samtliga som på något vis beter sig fult mot mig. No more medkänsla och medmänsklighet, någonsin, because fuck you that's why.

Och jag har precis sagt att jag kan börja ta lite jobbpass igen, har hunnit arbeta ett och har två till inbokade, och känner mig redan lite less på att tiderna hunnit med att ändrats 3 ggr på 1,5 dag...

Nåväl, semesterkassan kallar jag lönen som är tänkt att komma, eftersom att csn tar en paus under sommaren och mina fl dagar inte gör en fet direkt. Så det är bara att gneta på!

kl

Just nu fascineras jag över att människor anser att en önskan om självbevarelsedrift hos båda könen är detsamma som kvinnohat.

Edit: Och att folk inte kan flippa på mig någon gång. KOM IGEN NU, HAN SOM RETWEETADE MIG HAR 4200 FÖLJARE, NÅGON MÅSTE VARA EN RABIAT TYPISK TWITTERANVÄNDARE SOM VILL ANVÄNDA SJUKT MÅNGA UTROPSTECKEN OCH LOL I SIN ARGUMENTATION MOT MIG! Buhu, jag har blivit så dålig på att provocera sedan jag kände mig nödgad att tagga ner 2 ton mtp styrelsen, inte ens när jag uttryckte mig nyanserat om Rysslands lagar om sexuell propaganda blev folk arga (eller jo, det blev de, men de var tråkiga och räknas inte), jag börjar förlora tron på min egen förmåga. :(

Senast ändrad:

kl

Just nu har jag precis aktiverat mitt Ica Bankkort för att jag blivit Ica Student, har alltid trott att det inte lönar sig för mig, en nu hade de ett superfint starterbjudande och det verkar ju vara bra i övrigt med, yay!

F ö borde jag fixa en massa, åker till Tyskland i fyra dagar i morgon bitti, men istället för o fixa sitter jag här med en kopp te... heja.^^

//r

kl

Just nu har jag gruvligt ont i magen efter alla jävla operationer, sen är jag sjukt trött också, somnar sittandes typ, måste snart ge mig ut igen och jag vill helst bara krypa ner under ett par filtar och slösurfa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
734
· Visningar
46 570
Senast: Rosett
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
300
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 992
· Visningar
54 991
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka