Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu undrar jag varför jag inte går och lägger mig när jag ändå inte gör något vettigt alls. Kanske vore bättre att ha energi imorgon än att sitta och glo mitt i natten?
Jag är glad över att jag snart gått ner 17kg!
Bara 20 kg kvar sen dock.
Är dock något orolig att tatueringen på mitt lår inte följer med i processen, då den ser hängig ut på ett ställe. Förhoppningsvis drar huden åt sig snart!
Nackdel nr. 2 är att låret blir mindre och tatueringen hamnar mer åt innerlåret => vilket kommer riktigt jävla mög ont att fylla i sen.
Just nu sitter jag och tittar på den här för 35e gången eller så http://i.imgur.com/PtGyAHd.gif och typ gråter av skratt !
Samt funderar på om jag ska sova ett par timmar nu, när jag är trött, eller skita i det och hoppas att jag blir trött tidigare ikväll eftersom jag ska upp vid 04. Men å andra sidan lär jag vara övertaggad ikväll... Hmm
Just nu skall jag ner i tvättstugan och slänga i det som skall i tumlaren och ta med resten upp och hänga på tork på ställning i lägenheten. Våra minitorkskåp i tvättstugan är värdelösa..blir aldrig torrt!
Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem. En timme kvar innan tre lediga dagar väntar! (Dessutom ska de tre dagarna spenderas i Göteborg med en av mina bästa kompisar )
Just nu sitter jag på biblioteket och förbereder mig mentalt på att resa på mig () gå och äta och sedan bege mig mot årsmöte. Vilket jag inte alls är pepp på. Desto mer pepp på att troligtvis sova hos dejten inatt. Men, fokus Lillagoajag - först årsmöte. Jeyyy....
Just nu är jag fascinerad och typ fortfarande skrattbenägen efter att ha gått på öppet möte hos Vänsterpartiet. Herregud, vilka idéer. Tänk att det där kunnat vara jag idag om jag fortsatt på det förvirrade spår jag villade in mig på som 15-åring.
Kropp & Själ Nja. Dels så är det ju svårt att prata med föräldrar när de inte längre finns i livet. Dels så är det stor skillnad på att vara barn och...
Relationer Så är det ju. Jag bor i lägenhet så det finns ingenstans att göra av besökande hundar om de inte stannar hemma hos sig eller sitter i bilen.
Hundträning Har precis börjat lära in gungan med min yngsta hund som är lite drygt 13 månader. Hon verkar tycka att den är jätteläskig då hon råkade...
Hästmänniskan Okej, intressant läsning. Ja, där ser man. Platser och även sånt som raser spelar säkert in. Har lite dålig koll på priser, särskilt nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.