Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Vet ej :crazy: Men vet ju vilken tid jag ska vara där och så, och att jag ska till ortopedavdelningen så kanske kan... fråga i receptionen?

Men då lär det ju ordna sig med eller utan kallelse! Receptionen låter som en bra grej.

KL

Just nu undrar jag varför jag inte går och lägger mig när jag ändå inte gör något vettigt alls. Kanske vore bättre att ha energi imorgon än att sitta och glo mitt i natten? :banghead:

kl

Just nu är jag sjukt nöjd med att jag vaknade nu eftersom jag satte fem alarm mellan 07 - 07:10... eller hur det var.

*kl*

Jag är glad över att jag snart gått ner 17kg! :banana:
Bara 20 kg kvar sen dock. :cautious:

Är dock något orolig att tatueringen på mitt lår inte följer med i processen, då den ser hängig ut på ett ställe. Förhoppningsvis drar huden åt sig snart!
Nackdel nr. 2 är att låret blir mindre och tatueringen hamnar mer åt innerlåret => vilket kommer riktigt jävla mög ont att fylla i sen. :nailbiting:

Vad duktig du är, kämpa på! :bump:

KL

Just nu äter jag en sallad (blivit sjuk? O_o ) och funderar på varför inte min gubbe hört av sig idag... :crazy:

Just nu sitter jag och försöker förklara för min ena hund att hon faktiskt visst fick käk förut så hon behöver inte alls stå och morra på mig. :D

Just nu sitter jag och tittar på den här för 35e gången eller så http://i.imgur.com/PtGyAHd.gif och typ gråter av skratt !

Samt funderar på om jag ska sova ett par timmar nu, när jag är trött, eller skita i det och hoppas att jag blir trött tidigare ikväll eftersom jag ska upp vid 04. Men å andra sidan lär jag vara övertaggad ikväll... Hmm

kl

Just nu skall jag ner i tvättstugan och slänga i det som skall i tumlaren och ta med resten upp och hänga på tork på ställning i lägenheten. Våra minitorkskåp i tvättstugan är värdelösa..blir aldrig torrt!

*Kl*

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att få gå hem. En timme kvar innan tre lediga dagar väntar! :) (Dessutom ska de tre dagarna spenderas i Göteborg med en av mina bästa kompisar :banana: )

*KL*

Just nu sitter jag på biblioteket och förbereder mig mentalt på att resa på mig (:p) gå och äta och sedan bege mig mot årsmöte. Vilket jag inte alls är pepp på. Desto mer pepp på att troligtvis sova hos dejten inatt. Men, fokus Lillagoajag - först årsmöte. Jeyyy....

kl

Just nu är jag fascinerad och typ fortfarande skrattbenägen efter att ha gått på öppet möte hos Vänsterpartiet. Herregud, vilka idéer. Tänk att det där kunnat vara jag idag om jag fortsatt på det förvirrade spår jag villade in mig på som 15-åring.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
736
· Visningar
46 761
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
302
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
55 448
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka