Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu ska jag gå och tvätta håret. Duschade gjorde jag vid 7.45 imorse när jag kom hem från stallet men orkade inte tvätta håret då :p

kl

Just nu funderar jag på om man ska orka åka och tanka bilen.. Medan det är mörkt och ingen ser mig när jag ska försöka lära mig den där krångliga sysslan. :angel:

Kl

Just nu kollar jag på tv men funderar på att lägga mig snart. Behöver komma upp i tid imorgon, och vara pigg när jag går typ. Men blir nog en timma till framför tvn.

Haha nej? :p

kl

Just nu ska jag sätta på 'Äntligen Helg' & smälla i mig lite av gårdagens äppel smulpaj.:d

*Kl*

Just nu målar jag naglarna i lila och guld :) Ska strax krypa i säng. Blev ju väldigt lite sömn natten till idag och framförallt var det någon timme här och någon timme där så kvalitén var väl sisådär :p

Kl

Just nu kollar jag på men at work och har tagit min sömntablett så hoppas den börjar verka snart.

Eländet?! ELÄNDET?! ELÄNDET?! Bah! OS är lycka och glädje och kärlek och känslor och alldeles, alldeles underbart. (Sport är i princip det enda som gör mig tårögd så jag är nog lite skadad :p )

Men ja, det var avslutningsceremoni idag. Buhu! :cry:

kl

Just nu konstaterar jag att jag är lite väl uppe i varv för mitt eget bästa. Mindre koffein och Feindflug och mer Stefan Andersson och djupa andetag kanske...

Veeeet hur det känns.
Fast efter konserten i lördags då. Igen igen IGEEEEN tack.

kl
Just nu har jag precis kommit hem, lagom trött och mosig. Väntar på att köket ska bli tomt så jag kan lyssna på Twin Atlantic och styra upp en massa mat.

Haha jaha, men det har jag inte gjort! Skyller på att jag nyss tagit körkort... Eller nyss & nyss, nästan.. :angel:

KL

Just nu försöker jag vakna till för att orka gå ut i kylan (okej, 5+ men jag fryser!!) med hundarna, som :bow: fortfarande sover.

Kl

Just nu sitter jag i bilen på väg in till stan för att hinna med några småärenden innan det är dags att hämta lillan på dagis.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
731
· Visningar
46 367
Senast: Scata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 959
· Visningar
53 988
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka