Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu sitter jag i bilen på väg hem från stan med Kinamaten i knäet!

Men tyst med dig! :mad:
Jag vill också ha kinamat :cautious:

;):p

Just nu tittar jag på Wildfire och funderar på om jag ska hämta min bonaqua kanske:d

*kl*

Sitter och försöker äta middag. Går inte så jävla bra för har asont i händerna.
Äta halva kycklingklubban har tagit 30 min, lär minsta ta 40 min till på resten.. Jag är juuu hungrig här! :rage:

kl

Just nu längtar jag till Ryssland (nej, inte för sporttramset) så mycket att det gör ont i kroppen.
Saknar vännerna och språket och människorna och mentaliteten och nationalismen och gentlemännen och katedralerna och de sjukt goda bröden jag inte minns namnet på och eventuellt en man jag nog skulle kunna bli intresserad av om avståndet var mindre, och åh. Blir förbundet jätteledset på mig om jag bara flyttar till Moskva mitt under valrörelsen, tro?

Kl

Just nu ångrar jag att jag inte tog en sömntablett ikväll ändå. Tänkte jag skulle skippat ikväll så jag inte tar varenda kväll. Men så här går det när jag försöker klara mig utan. Klockan är tjugo i fyra och jag är klarvaken!
Hur fan gör ni andra för att somna egentligen..

kl

Just nu funderar jag över hur man tänker när man går med i och aktivt börjar jobba för ett parti vars absolut mest grundläggande politik och ideologi man inte känner till? Typ "ojsan hoppsan jag gick med i V i förhoppning om att de värnade om kapitalismen och antifeminismen OCH SEDAN GJORDE DE INTE DET, BESVIKEN".

Senast ändrad:

kl

Just nu har jag gett upp min idé om en lång sovmorgon. Vaknade 07, jättepigg, och började tänka på saker som irriterar mig något så vansinnigt mycket. Omöjligt att somna!

kl

Äntligen har de dragit skidspåren! Nu är det bara att äta lite snabbt och ut och åka innan snön smälter! :banana::D

*Kl*

Just nu tycker jag att Jonathan ikväll borde strunta i att spela bandy och dricka öl eftersom jag känner för tacos, massage och snuskande :p

kl

Just nu sitter jag i mormors soffa och värmer fötterna efter hundpromenad i slask.. :wtf:

Jag skulle göra en smulpaj och medans den är i ugnen skulle jag torka golven och sen äta den:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
45 994
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 861
· Visningar
51 033
Senast: Krålus
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka