Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu känner jag mig allmänt fet och jävlig efter helgen och less på att killen inte kan svara utan bara gör mig nojig och förvirrad istället. Skjut mig nu.
Åh. Hata den känslan. Hoppas det känns bättre snart!

Åh! Jag ville också åka till Tropical Island, men det är så dyrt! Speciellt för mig som är student!

Det var helt underbart där :love:
Rekommenderar att åka dit!

Flera pooler, exotiska växter, riktiga palmer och sand. Massa restauranger, stränder, man kan bo inne på området i stugor eller indiantält, spaavdelning med bubbelpool och flera olika sorters bastu. 32 grader i både luft och vatten!
Och ja, man kunde åka luftballong om man ville :p
img_20140421_212632_535571b0ddf2b32ee80339a5.jpg

Just nu kollar jag på CSI och sen blir det väl något mer program efter det innan sängen.

Just nu är jag i sjunde himlen. Igen. Och kan inte koncentrera mig på något. Ska renskriva protokoll och jag hittar verkligen inte orden och tappar bort mig och fattar ingenting och aahh.

Det är fan få, om ens några, män som lyckats göra mig totalt dum i huvudet och saligt dumleende bara genom sin blotta, virtuella närvaro, men den här snubben har lyckats mer än väl.

Märkligt hur så positiva känslor verkligen kan göra en helt defekt.

@Riley Kärlek är lika härlig som plågsam! Är glad att jag är sambo idag, tiden innan var bedårande och alldeles fruktansvärd ;)

Just nu ska jag påbörja psykologiarbete, hann skriva överskriften innan jag beslutade mig för att kika in på buke först :angel:

Just nu måste jag gå upp ur sängen och göra mig klar för jobbet. Känner mig inte riktigt utvilad så det lär bli en lååång natt :crazy:

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och väntar på att min man ska komma hem från stan med mina nya sömntabletter och lattemjölk så jag kan göra vaniljlatte :love:

@Matmissbrukaren : Får väl spara lite pengar och pallra mig dit nån gång:p

Just nu undrar jag vart fan vi gick vilse... Metaforiskt uttryckt.

Det var inte jättedyrt om man bara gick på ett dagspass. Vi gav 42 euro för en vuxen och då la vi till spaavdelningen. Annars 36 euro. Vi var inne i 11 timmar på dagspasset. Vet inte hur länge man fick vara inne men dom timmarna räckte och blev över. Varnar dig dock för spaet. Är du inte beredd på att visa dig naken så ska du inte in dit. Vi visste inte om det förens vi kom in på avdelningen. För att vara där var man tvungen att vara helt naken, så det var bara att strippa och se glad ut :p
Omklädningsrummet hade 9000 skåp och även där fick man vara beredd på att visa sig naken och se massa nakna män för man bytte om gemensamt. Men roligt att se lite nakna karlar ;)

Just nu kollar jag på tv. Har lagt barnen och sitter väl här en stund. Se om jag orkar duscha ikväll, annars blir det imorgon bitti.

Det där med att vara naken är vanligt i Tyskland!:D Det fick jag erfara redan när jag kom hit år 2010!:D Haha!

Ja jäklar vad förvånad jag blev först :D
Men det är lugnt för min del. Är alla andra nakna så vad. Jag tror nog alla tänker mest på sig själv än alla andra
Min man tex. Han var visst lite blyg för att visa snoppen :p
Vad är det för karl jag har som sitter med handduken på sig i bastun!

@nexxa Haha, jag kan tänka mig det!

kl

Just nu är jag lite grinig och besviken och allmänt otaggad, men ah. Greja med distriktet strax och förhoppningsvis få upp humöret.

Ja jäklar vad förvånad jag blev först :D
Men det är lugnt för min del. Är alla andra nakna så vad. Jag tror nog alla tänker mest på sig själv än alla andra
Min man tex. Han var visst lite blyg för att visa snoppen :p
Vad är det för karl jag har som sitter med handduken på sig i bastun!
Jag var också rätt förvånad i början! ALLA sitter liksom och vevar hela härligheten i ansiktet på en liksom!:rofl:
Men som du säger.. De flesta tänker mest på sig själva!:)

@Riley insåg att det kanske inte var ett helt uppmuntrande svar..! Men väldigt sant iaf :D

Just nu äter jag lite laktosfri choklad och drömmer om att det egentligen är marabou

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
731
· Visningar
46 337
Senast: Scata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 954
· Visningar
53 837
Senast: Sel
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka