Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu så har jag precis kommit hem efter nätverksträff med Rädda Barnen. Vi hade föreläsning om hur vi ska prata om sex med våra samtalsgrupper. Så sjukt kul och intressant! Finns så himla mycket en vill ta upp. Synd att vi bara har en träff på 2-2,5 h att prata om just dessa saker på.

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och efter det blir det Scandal
Ska försöka för första gången på två månader att somna utan sömntablett ikväll. Känns som det kan lyckas. Annars är det väl bara att stoppa i mig pillret.

Just nu är jag arg eller besviken på mig själv för att jag inte har tagit tag i vad jag lovat för några veckor sedan. Att fixa ett jäkla jobb eller åtminstone en praktik som senare kan komma leda till ett jobb. Varför drar jag ut på allt för?! :mad:

Imorgon är det banne mig jag som drar iväg och försöker fixa det här!

Just nu är jag lite piggare än för 1,5 timme sen. Bara två rundor kvar nu innan jag ska låsa alla dörrarna och sen åka hem och lägga mig :banana: (Medryttaren tar både mitt utsläpp och fixar med alla mina ponnyer så jag kan för en gångs skull sova direkt :D )

Just nu lagar jag mat, håller koll på ungarna som leker ute och laddar inför kompisträff i lekparken och senare ett gympass.

Just nu ska jag göra mig ordning för att ta tåget söderut och träffa en vän. Är dock tveksam över min ork, har mycket smärta idag och sovit typ 3 timmar. Yey

Just nu undrar jag hur fan det är möjligt att jag fått TIO myggbett på allt från ben till bröst? Jag har varit ute i bikini och shorts EN tidig eftermiddag och såg inte skymten av en mygga. Vad fan liksom. Jag ville ju ha min nya fina söta cremefärgade klänning på vårtalet på lördag och nu kan jag inte deeeeeet pga. röda fula myggbett på underbenen, buhu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
46 111
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 889
· Visningar
51 872
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka