Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag beslutsångest för ifall jag ska öppna upp skolböckerna igen eller ta en promenad i det underbara vädret... "borde plugga" elller "ååååh vad mysigt". hm.

Just nu sitter jag i träningskläderna och är småstolt över mig själv. Trodde dagens joggingtur skulle bli tuff då det var två veckor sen senast. Döm av min förvåning när jag kommer hela vägen runt utan att ens bli andfådd :D Måste börja se mig om efter en längre slinga.

Just nu är jag nöjd med att min hy för en gångs skull är fin, och börjar bli sjukt peppad inför helgen. Dels för att det ska bli himla fint att träffa förbunds- och partikamrater från hela landet, dels för att jag äntligen får träffa den där fina manspersonen igen.

Just nu har jag fått lön. :D

Härligt!
Då får jag kolla banken imorgon för då borde mina landa på kontot :D

Just nu så ska jag strax slänga barnen i säng och landa i soffan!
Kunde inte somna inatt eftersom jag förökte sova utan min sömntablett :(
Så längtar lite efter att få gå och lägga mig ikväll. Så jävla pinsamt varje gång taxichauffören plingar på dörren för att jag försovit mig på morgonen när sonen ska till skolan. Han undrade om jag sovit gott när jag öppnade dörren i nattlinnet idag :o

Just nu sitter jag och luktar äppelcidervinäger då jag haft det som ansiktsvatten. Det smakar ju jättegott men en blir lite illamående av lukten :p Väntar dessutom på att min sambo ska scratcha klart så vi kan kolla på Criminal Minds!

@Stalone Äppelcidervinäger är bra till många saker! Själv sköljer jag håret med det eftersom det återställer Phvärdet i hårbotten och gör håret superglansigt och lent.

Just nu kollar jag på Blacklist och ska äta kvällsmat.

Jag har precis avslutat ett styrelsemöte (börjar bli varm i kläderna nu). Ska mejla lite så jag får gjort allt jag tagit på mig, sen blir det hundrastning och slutligen lite Dr Who innan sängen (äntligen är Donna tillbaka). :D

Just nu är jag lite förvånad över min reaktion på något. Det känns mest konstigt. Och jag är glad. Och ledsen. Och fundersam. Och kanske också lättad?

@Stalone Ta 1/5 äppelcidervinäger och 4/5 vatten och blanda ihop när du gör det. Häll inte äppelcidervinäger direkt i huvudet! Det kan svida till rejält.
Jag brukar ta min blandning i en karaff och så häller jag det över håret och ser till att det kommer i hårbotten med. Men se till att inte få en droppe i ögonen för det svider satan!

Just nu kollar jag på något tråkigt program. Funderar på att lägga mig.

Just nu undrar jag om någon kommer att undra vad den där konstiga nya typen gör i den här tråden :angel:
Skämt åsido, just nu har jag ätit sen men god middag från McD efter kvällsföreläsningen på uni, nu sitter/halvligger jag i sängen med påskchoklad i munnen och undrar om jag kan bemöda mig till att klä av mig snart :D

Just nu ligger jag i sängen, med en sömntablett i systemet så jag kommer få sova inatt :banana:
Längtar tills jag somnat :D

Just nu har jag blivit supermodern och flyttat alla mina saker från min "papperskalender" till kalendern som finns i telefonen/på datorn och dessutom har jag gjort fina post it-lappar på datorns skrivbord samt skrivit in en to do-lista i telefonen som synkas till datorn! Känner mig skapligt nöjd med min bedrift även om jag verkligen undrar hur detta ska gå i framtiden. Jag har svårt för kalendern via telefonen, men å andra sidan går min vanliga kalender bara till juli och jag har ändå aldrig med mig den, vilket innebär att jag jämt dubbelbokar.

Nu har jag försökt få det enkelt via sådan där flashig synkning som verkar fungera helbra, så vi får se om jag kan börja uppskatta nymodigheterna!

Just nu försöker jag uppmana min lealösa och hungriga kropp till att stiga upp ur den sköna sängen efter en sömnlös natt och en mindre sömnlös morgon :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
46 111
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 890
· Visningar
51 920
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka