Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag typ klivit upp. Sitter i sängen just nu :p
Men fixat frukost och kläder till barnen. Ska strax fixa något till mig med och släppa ut hunden så hon får kissa.

Just nu har jag precis anmält min ponny till löshoppningsträningen på måndag.

Sen har jag rensat lite här hemma och kommer fortsätta med det idag. Hatar verkligen att ha massa onödiga prylar överallt. Får panik av det. Så nu ska allt ut, kläder, parfymer m.m. Någon som vill ha en massa prylar? :p

Just nu sitter jag och laddar för att köra ett träningspass här hemma.
Funderar på om man skulle flytta om rummen uppe också, nu är det mitt rum, stora sonens rum och en större hall. Tanken är att mitt rum ska bli stora sonens, hans rum ska bli minis och hallen mitt rum.

Just nu undrar jag vad jag ska köpa i affären. Om jag ska till affären. Ah, dessa svåra funderingar...
Ska iallafall göra smoothie och sätta mig med min bok på loftgången. Finfin lördag må jag säga.

Just nu har jag ingen aning vad jag ska göra och känner ingen särskild lust för något heller .... förutom gå på toa, men frågan är om jag har lust att kliva upp från den sköna fåtöljen för det :D

Just nu sitter jag på trappen och dricker Pepsi max och har målat naglarna i vårat soliga väder. När dom torkat ska jag in och göra rabarberpaj :d

Just nu sitter jag i mina nya kläder jag köpt idag och känner mig nöjd :love: och väntar på att middagen ska bli klar - det blir entrecote idag :d

Just nu har jag en mini som totalvägrar sova och ett enormt 8 benat odjur i datarummet.

Fan också, jag som tänkte sitta där sedan.

Just nu har jag en mini som totalvägrar sova och ett enormt 8 benat odjur i datarummet.

Fan också, jag som tänkte sitta där sedan.

8 ben..? Jag räknar,, en människa med två hundar med tre ben? Eller två människor, en trebent hund och enbent ... någonting? Eller är det en enorm spindel? :D

Just nu är jag lite tjurig. Vill gå ut idag men Sebastian svarar inte, Rickard ska jobba långpass imorgon och Jonathan vill inte ha med mig ut. Så, bläää! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
45 961
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 852
· Visningar
50 861
Senast: em76
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka