Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu kollar jag på AFV med familjen. Sen ska barnen äntligen i säng. Jag kommer aldrig fatta var dom får all sin energi ifrån. Give me some!

8 ben..? Jag räknar,, en människa med två hundar med tre ben? Eller två människor, en trebent hund och enbent ... någonting? Eller är det en enorm spindel? :D
En enorm spindel.
Uäck! Hatar spindlar!
Såklart är jag själv hemma så ingen annan kan ta hand om aset.

Stackars mig :cry:

:p

Visst är det!
Måste få hit någon i morgon som kan ta bort den åt mig.
Den är enorm, ändå är den liten jämfört med vad som har suttit där inne :crazy: Har inte, varken före eller efter, sett någon så stor spindel någon gång

Lördagsgodiset imorgon då :D

Det skulle vara något ... men nää, försöker hålla mig till godis en gång i veckan - det blir bara en liten större hög på fredagen som räcker till lördagen också ;) Man måste ju ha något att längta efter under veckan!

@Asko Hade det inte varit bättre att äta upp chipsen? ;)

:rofl: Det är tur att påsen inte åkte ned av farten! :o;)

En enorm spindel.
Uäck! Hatar spindlar!
Såklart är jag själv hemma så ingen annan kan ta hand om aset.

Stackars mig :cry:

:p

Brrrr, förstår hur du känner - jag hatar små spindlar! :eek: Jag brukar ta massor av hushållspapper och liksom kasta ned det på spindeln och krossa, krossa, krossa och så krossa en gång till för säkerhets skull innan jag kastar det :D

Visst är det!
Måste få hit någon i morgon som kan ta bort den åt mig.
Den är enorm, ändå är den liten jämfört med vad som har suttit där inne :crazy: Har inte, varken före eller efter, sett någon så stor spindel någon gång

Flugsmälla? Tänker att den kanske har tillräckligt långt skaft så man är på avstånd från den fortfarande :o

Brrrr, förstår hur du känner - jag hatar små spindlar! :eek: Jag brukar ta massor av hushållspapper och liksom kasta ned det på spindeln och krossa, krossa, krossa och så krossa en gång till för säkerhets skull innan jag kastar det :D
Små kan gå, men de stora :crazy:
Kasta telefonkatalog på dem funkar ju, men den här fan sitter ju i taket. :devil:
Dammsugaren känns som ett alternativ, men vill inte väcka ungarna heller. Och tänk om den ramlar ner på mig! :eek:

Små kan gå, men de stora :crazy:
Kasta telefonkatalog på dem funkar ju, men den här fan sitter ju i taket. :devil:
Dammsugaren känns som ett alternativ, men vill inte väcka ungarna heller. Och tänk om den ramlar ner på mig! :eek:

Argh! De som sitter i taket är värst :arghh: flugsmälla??

För mig är de små värst, de kan ju fan försvinna någonstans och så sitter man där undrandes vart den fan tog vägen!! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
723
· Visningar
45 689
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 799
· Visningar
49 215
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka