Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LadyCovergirl Du får betala för transporten av spindeln :D Annars har jag inte heller problem med ormar och ödlor och sånt heller, ett tag som yngre ville jag t.o.m ha en majsorm eller en ödla! :D

@Mirre Men eller hur, typ "åhå, en spindelrädd människa - nu ska jag minsann krypa upp på taket å spinna en liten tråd och släppa ned mig i ett bungyjump hopp mitt framför ögonen på henom, hähä :devil:" :cautious:

Vi hade två stora spindlar förra sommaren som envisades att varje natt spinna nya enorma nät från balkongen ovanför vår uteplats ned till någon stol eller något :arghh: de sov om dagarna också så man kunde ju inte döda dem och få det gjort, utan man stod där i fönstret sent på kvällen och stirrade ilsket på en spindel som plötsligt var där och hånflinade mot en igen :mad:

@Asko Precis!
De är beräknande de små asen :p
Vi får in en massa spindlar varje år, som mest räknade vi till 23 st på 3 dgr :crazy:

@LadyCovergirl jag vet inte, de ser bara så himla creepy ut.
Spindlar är helt enkelt bara läskiga :p

@LadyCovergirl De har ju åtta ögon och åtta ben att börja med, ödlor och ormar har bara två (nåja, ormar har visserligen inga ben men de har bara två ögon iallafall) :D
Men där har du en poäng, du får nog vänta på försändelsen till imorgon när någon annan än @Mirre kan fånga in den :rofl:

@Asko du har en poäng där.
Alla ben och ögon är obehagligt.

Ja jag får lura hit någon i morgon som kan fånga den. Sedan kan den skickas :p

@Mirre Jag avskyr ju mest små spindlar så de kan man iallafall inte se de många ögonen på men benen..! BRR! Alltså, om den hamnade någonstans på ens kropp så skulle man fan inte kunna hitta den men ändå känna den :eek:

@LadyCovergirl Var beredd på en tillplattad spindel, för säkerhets skull :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
723
· Visningar
45 672
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 798
· Visningar
49 163
Senast: MML
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Vilken försäkring?
  • Valp 2025