Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag precis kommit in för en lunchpaus, har varit ute i trädgården i nästan 2,5 timme. Hade katterna med mig som supervisors när jag rensade ogräs :D

Just nu är jag extremt uttråkad! Funderar på om jag ska sätta mig ute i solen och börja läsa en bok men jag vet inte om jag har ro till det... Det är inte lätt när det är svårt :p

Just nu är jag lite orolig för mig knä. Det är över 1 vecka sen som jag gjorde illa det, men det är fortfarande skapligt varmt och gör ont...:crazy:

Just nu sitter jag ute i solen med kissen i koppel (hallå hon har visst fått syn på nåt ... nä, falskt alarm) och hon har just haft sitt första möte med en liten hund :angel: hon var först nyfiken men så började den där konstiga katten att skälla :cautious::D

Försöker plugga till min sluttenta jag har imorgon, men det går lite trögt. Skönt nog tar jag examen på tisdag. :)

Just nu sitter jag i Lund och väntar på ex och dotter :) Oförskämt pigg efter en natt och morgon med besök :p Dessutom ringde vakthavande befäl vid 12.30 och väckte oss :eek:

Just nu är jag nyvaken pga. skrikande katter nedanför balkongen, och har bara LITE ångest efter gårdagens oförklarliga snedfylla inför hela jävla förbundet inklusive han-den-där. (Y) Hoppas alla var så fulla att de inte minns något. Eh.

Just nu är jag SJUKT glad att han inte brydde sig alls. Livet räddat och jag kan börja se fram emot nästa helg igen! <3

Skönt att han inte brydde sig. :)

Lycka! Spindelodjuret är borta!
Killen släppte nyss ut den, var visst en kärrspindel

Just nu sitter jag och dricker te, och undrar om någon har tips mot luftfylld mage? Sväljer luft värre än en krubbitare när jag är stressad verkar det som.

Och! Något jag tänkt på länge nu, vem det än var som kom med tipset att räkna ned från 500 på engelska när man inte kan sova, tusen, tusen tack! Bästa tricket EVER! Tror jag som allra längst kommit ned till 475 eller något :D

Just nu sitter jag och dricker te, och undrar om någon har tips mot luftfylld mage? Sväljer luft värre än en krubbitare när jag är stressad verkar det som.

Och! Något jag tänkt på länge nu, vem det än var som kom med tipset att räkna ned från 500 på engelska när man inte kan sova, tusen, tusen tack! Bästa tricket EVER! Tror jag som allra längst kommit ned till 475 eller något :D

Om luften redan är i magen kan det hjälpa att ligga på sidan och massera magen "medurs" så hjälper man luften att komma igenom tarmarna.

För att förhindra att luften kommer till magen kan man tänka på att andas med magen när man bli stressad, inte tugga tuggummi, tugga mat väl osv. :)

*KL*

Just nu undrar jag om killen tänker komma nu eller om jag hinner se ett avsnitt av Game of Thrones först :D

(är egentligen för gammal för ungdom...)
Just nu är jag besviken på att jag fått reda på att min dejt både rökar och snusar, blää :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
721
· Visningar
45 404
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 765
· Visningar
48 217
Senast: Klara
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka