Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu kom jag precis på att den 10 maj är ju nästa vecka :eek:
Och det betyder att min kille ska gå treårs och jag dog precis av nervositet :nailbiting:

Nej men vad irriterande! Hur är hen i övrigt då? Har ni redan gått på dejt eller ska ni gå på dejt?

(kom på att jag också är för gammal för ÄU! När hände det liksom?!)

Eller hur?! När hände det? :D

Nej, vi ska på dejt på torsdag. I övrigt verkar hon helt okej så hon får en chans iaf, men kunde inte dölja min besvikelse så det fick hon höra ;)
Hon hade iaf som ambition att sluta och skulle varken röka eller snusa under vår dejt.

Just nu har jag ätit lunch på jobbet och blev alldeles för mätt...

Just nu har jag precis beställt tre kjolar. Håller tummarna för att de passar! :D (Sen ska jag bara hitta nya sneakers, nya sandaler, några klänningar, någon kofta och några shorts. Samt shorts och sandaler till dottern. Det är dock enklare eftersom hon sa att hon ville ha likadana sandaler som förra året fast en storlek större och shortsen kunde var turkosa, lila, rosa, röda, blå, gula eller gröna.)

Just nu måste jag sätta mig i bilen och åka till affären för att köpa bröd innan jag hämtar tösen på dagis. Hatar verkligen matbutiker. Finns inget tråkigare än att handla mat och betala räkningar!

@Matmissbrukaren Jag tycker att det är rätt trivsamt att gå runt och kika vad det finns för nyheter och erbjudanden :) "Blippar" alltid så det går rätt kvickt om det behövs och är dottern med så får hon blippa istället och lägga varorna i sin egen lilla vagn. Alla är då nöjda och glada :D

Just nu väntar jag på att barnvakten ska komma så jag kan åka till stallet och åka på löshoppningsträning med ponnyn.

Just nu har jag nyss lagt mini, killen lägger stora sonen. Min lilla målvakt :love: han började spela fotboll i söndags, togs foton idag och han blev målvakt :)

Just nu är jag glad över att det gick bra på löshoppningsträningen ikväll. Han slog sitt personbästa och hoppade en meter idag :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
711
· Visningar
44 951
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 706
· Visningar
46 458
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka