Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
(är egentligen för gammal för ungdom...)
Just nu är jag besviken på att jag fått reda på att min dejt både rökar och snusar, blää :yuck:
Nej men vad irriterande! Hur är hen i övrigt då? Har ni redan gått på dejt eller ska ni gå på dejt?

(kom på att jag också är för gammal för ÄU! När hände det liksom?!)

@Asko Getingstick får jag lite då och då. Dessutom älskar mygg mig :mad: Och som lite extra kul kuriosa så har en häst bitit av en liten bit av mitt vänstra öra :p

@LadyCovergirl En gång räckte och blev över tack :cool: Jag förstår nu att du är stentuff men jag är inte det, så jag undviker all sorts smärta så långt som möjligt :p Fast mygg, och fästingar för den delen, kliar väl mera än något annat?
Men det där med hästen :eek: hjälp!

@Asko Det finns ett foto på mig som typ 2-3-åring där en geting har stuckit mig i läppen. Jag har därför världens fetaste fläskläpp :rofl: På mig har jag en t-shirt med texten "Det är jag som bestämmer", en t-shirt som min dotter har fått ärva. (Avdelningen högst onödigt vetande!)

Smärta stör mig inte. Jag och Jonathan brukar boxa på varandra. Det är dock lite ojämlikt eftersom han är typ 2 meter lång och väger nästan dubbelt så mycket som jag :cautious: Eftersom jag är en sån som lätt får blåmärken så har jag alltid fina blåmärken på armar och ben.
När vi har övningar på jobbet så får jag slåss med andra kollegor också. Sånt tycker de flesta av oss är väldigt skojigt :D

Det där med hästbettet är faktiskt lite kul. Det gjorde inte ens särskilt ont :p Efter att ha fått örat sytt med 10 stygn så cyklade jag hem från lasarettet och två dagar senare åkte jag till Liseberg.

@Asko Det finns ett foto på mig som typ 2-3-åring där en geting har stuckit mig i läppen. Jag har därför världens fetaste fläskläpp :rofl: På mig har jag en t-shirt med texten "Det är jag som bestämmer", en t-shirt som min dotter har fått ärva. (Avdelningen högst onödigt vetande!)

Smärta stör mig inte. Jag och Jonathan brukar boxa på varandra. Det är dock lite ojämlikt eftersom han är typ 2 meter lång och väger nästan dubbelt så mycket som jag :cautious: Eftersom jag är en sån som lätt får blåmärken så har jag alltid fina blåmärken på armar och ben.
När vi har övningar på jobbet så får jag slåss med andra kollegor också. Sånt tycker de flesta av oss är väldigt skojigt :D

Det där med hästbettet är faktiskt lite kul. Det gjorde inte ens särskilt ont :p Efter att ha fått örat sytt med 10 stygn så cyklade jag hem från lasarettet och två dagar senare åkte jag till Liseberg.

Åker alla till Liseberg när en häst skadat en?
Jag åkte av en häst när jag var 14 gammal och bröt överarmen. En vecka senare åkte vi till Liseberg och åkte alla godkända karuseller jag fick. Uppskjutet var liksom inte aktuellt den dagen :p

Just nu ska jag gå och lägga mig efter en lång dag i Malmö där jag sett spanska ridskolan uppträda.

@Matmissbrukaren Om inte annat så är ju ett besök på Liseberg stöttande och uppmuntrande i ens återhämtning :idea:
Var showen bra? Jag har en del kompisar som var där och tittade och de verkade nöjda :)

Showen var jättebra. Fina hästar och jag hade backstagepass så jag fick pussa lite på dom :love:

En var särskilt intresserad av att pussas :p

img_20140427_191253_535d7c5fddf2b35b541b5cc8.jpg

Just nu ska jag ta fram en Pepsi Max och städa undan lite här hemma. Ser ut som kriget!
Kom precis hem från en 3 km lång promenad i skogen med hunden.

Just nu har jag ringt 31 jävla samtal sedan klockan 09:00, och är helt slut i skallen.
Jag har egentligen telefonskräck och sitter med hjärtklappning varje gång jag slagit ett nummer, men lär väl inte ha det länge till...

Just nu väntar jag på att mina ägg ska kokas klart så jag kan äta frukost. Klev upp halv 7, och har sen dess tagit hand om bebis, pluggat och tränat. Bebis och jag kom i lite otakt idag, oftast kan jag träna vid 9 när han sover förmiddagslur men idag var han ovanlig pigg på morgonen.

@Matmissbrukaren Jag trodde alla lippizzanare föddes bruna/svarta och blev vita sen. Finns det alltså lippizzanare som i vuxen ålder är bruna? :eek:

*Kl*

Just nu tycker jag att RAKEL:n ska sluta gnälla om låg batterinivå. Jag har fattat det, okej?! Jag bara inte orkar hämta laddaren alternativt ett nytt batteri :p

@Matmissbrukaren Jag trodde alla lippizzanare föddes bruna/svarta och blev vita sen. Finns det alltså lippizzanare som i vuxen ålder är bruna? :eek:

*Kl*

Just nu tycker jag att RAKEL:n ska sluta gnälla om låg batterinivå. Jag har fattat det, okej?! Jag bara inte orkar hämta laddaren alternativt ett nytt batteri :p

Ja, en på miljonen typ förblir brun :)
Och den blir såklart behandlad som en kung. Den vi såg igår var född 97

img_20140427_215523_535d7a16e087c32656dd77aa.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
711
· Visningar
44 951
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 706
· Visningar
46 458
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka