@Lillagoajag Tack för tips! Ska gnugga mage och titta på Game of Thrones då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka! Spindelodjuret är borta! Killen släppte nyss ut den, var visst en kärrspindel
Nej men vad irriterande! Hur är hen i övrigt då? Har ni redan gått på dejt eller ska ni gå på dejt?(är egentligen för gammal för ungdom...)
Just nu är jag besviken på att jag fått reda på att min dejt både rökar och snusar, blää
@Asko Det finns ett foto på mig som typ 2-3-åring där en geting har stuckit mig i läppen. Jag har därför världens fetaste fläskläpp På mig har jag en t-shirt med texten "Det är jag som bestämmer", en t-shirt som min dotter har fått ärva. (Avdelningen högst onödigt vetande!)
Smärta stör mig inte. Jag och Jonathan brukar boxa på varandra. Det är dock lite ojämlikt eftersom han är typ 2 meter lång och väger nästan dubbelt så mycket som jag Eftersom jag är en sån som lätt får blåmärken så har jag alltid fina blåmärken på armar och ben.
När vi har övningar på jobbet så får jag slåss med andra kollegor också. Sånt tycker de flesta av oss är väldigt skojigt
Det där med hästbettet är faktiskt lite kul. Det gjorde inte ens särskilt ont Efter att ha fått örat sytt med 10 stygn så cyklade jag hem från lasarettet och två dagar senare åkte jag till Liseberg.
@Matmissbrukaren Om inte annat så är ju ett besök på Liseberg stöttande och uppmuntrande i ens återhämtning
Var showen bra? Jag har en del kompisar som var där och tittade och de verkade nöjda
@Matmissbrukaren Nämen, vilken liten pussgurka!
@Matmissbrukaren Jag trodde alla lippizzanare föddes bruna/svarta och blev vita sen. Finns det alltså lippizzanare som i vuxen ålder är bruna?
*Kl*
Just nu tycker jag att RAKEL:n ska sluta gnälla om låg batterinivå. Jag har fattat det, okej?! Jag bara inte orkar hämta laddaren alternativt ett nytt batteri