Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag och skriver klart lapparna som jag ska sätta i trapphuset ang min fest på lördag & ber till gudarna att de få surgrannarna vi har kan unna mig en 25 års fest.
Borde gå ut med hunden med så att vi kan bädda ner oss sen.,

Just nu la jag mig precis i sängen igen efter att ha skickat sonen till skolan. Ska snooza till nio tänkte jag, för sen vaknar väl tösen och så blir det livat.

Just nu funderar jag på om jag hellre låter ett paket ligga och ruttna på bussgods i Staffanstorp än åker och hämtar det.

Note to self: Ebay, aldrig mer begagnat online i Sverige.

@LadyCovergirl Så såg jag ut när jag fick reda på vart paketet hade hamnat. :p :cautious:
Det är Kaj Bygg & Städ som har det (och jävligt obekväma öppettider kan tilläggas) och enligt kartan ska det ligga i närheten av den stora rondellen vid väg 11, åt Kyrkheddinge till.

@LadyCovergirl Så såg jag ut när jag fick reda på vart paketet hade hamnat. :p :cautious:
Det är Kaj Bygg & Städ som har det (och jävligt obekväma öppettider kan tilläggas) och enligt kartan ska det ligga i närheten av den stora rondellen vid väg 11, åt Kyrkheddinge till.

Jag har aldrig hört talas om det företaget :confused: Rondellen vet jag såklart var den ligger men det hjälper ju inte :p

Just nu ska jag fixa mat, sedan ska jag och barnen iväg på playdate med barnen och hennes barn. Hoppas vädret håller upp bara, börjar bli bra mulet och blåsigt.

@LadyCovergirl Ja, jag vet inte heller men de finns med på Bussgods hemsida, alltid nåt liksom :p Själv har jag bara varit i Staffanstorp en endaste gång, inte i nyktert tillstånd kan tilläggas, så jag har lika mycket koll som du har.

Just nu dricker jag kaffe och kollar på Det okända medan folk ränner runt i lägenheten, ventiler ska kollas och jag måste vara hemma för det och missar en lektion. Så kan det gå!

Just nu har jag precis kommit hem från stallet där jag pussat på världens finaste ponny :love:
Å nu måste jag väl fixa något att äta.

Just nu funderar jag på om det är värt att gå och handla idag :p
Med en trött och grinig tvååring, en 6 åring som iof är nöjd och glad men överallt och regnet hänger i luften.
Ska man eller ska man inte? :p

Just nu funderar jag på om jag helt enkelt ska hälla i mer svart färg i mitt hår, eller om jag ska fortsätta låta det växa ut... Har en tanke om att bli brunhårig, men faaaan vad segt det är med utväxter. Ser bedrövligt ut, så en del av mig vill helt enkelt ha tillbaka mitt fina, glansiga, svarta hår...

Just nu funderar jag på om jag helt enkelt ska hälla i mer svart färg i mitt hår, eller om jag ska fortsätta låta det växa ut... Har en tanke om att bli brunhårig, men faaaan vad segt det är med utväxter. Ser bedrövligt ut, så en del av mig vill helt enkelt ha tillbaka mitt fina, glansiga, svarta hår...
Apropå absolut ingenting så älskar jag din avatar!

Just nu funderar jag på hur lång tid det kan ta innan jag får svar på jobbet jag sökte idag. Och hur stor chansen är att jag får det.

Just nu så gör jag absolut ingenting. Klagar över min träningsvärk i benen sen promenaden igår. Hur otränad kan man vara egentligen. Men det var en rask promenad i skogen och det har jag inte gått sen i höstas. Hade mer ont efter första cykelturen för någon vecka sen :p

Just nu sitter jag i solen och är glad över att ha fått högsta betyg på senaste hemtentan. :banana:

Det rättfärdigar väl att man tar ledigt från annat skolarbete? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
711
· Visningar
44 911
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
294
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 690
· Visningar
46 119
Senast: MJLee
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka