Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du har! Ända tills han kommit med en jättebra förklaring och uppriktig ursäkt.Nu har jag väl ändå rätt att vara lite ledsen?
Just nu är jag besviken på killen och känner mig något övergiven. Vi skulle träffas på bibblan och plugga tillsammans när han var klar med det som han skulle göra på förmiddagen fram till kl. 2. Han borde alltså varit här senast halv 3. Klockan är nu 20 i 5 och han har inte kommit hit och inte heller hört av sig och jag får inte tag på honom. Nu har jag väl ändå rätt att vara lite ledsen?
Klart du har! Ända tills han kommit med en jättebra förklaring och uppriktig ursäkt.
Det har du all rätt att vara! Sånt där kan driva mig till vansinne. Hoppas han har en bra ursäkt!
Ska du gå som egyptier då? (Tänker på bangles låten)Just nu sitter jag och dricker dagens (lite olika varianter haha) i min strandklänning, ska strax sätta mig i solen på loftgången, njuter av vädret och dör lite över att jag ska TILL EGYPTEN PÅ MÅNDAG