Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu ska jag laga mat, försöka få ungarna att plocka upp leksakerna som ligger överallt och sedan knata hem. Är hos killen nu.

Just nu slappar jag i sängen efter ha varit ute med katten länge och väntar på att mamma ska komma så vi kan veckohandla :D

Just nu är jag besviken på killen och känner mig något övergiven. Vi skulle träffas på bibblan och plugga tillsammans när han var klar med det som han skulle göra på förmiddagen fram till kl. 2. Han borde alltså varit här senast halv 3. Klockan är nu 20 i 5 och han har inte kommit hit och inte heller hört av sig och jag får inte tag på honom. Nu har jag väl ändå rätt att vara lite ledsen?

Just nu sitter jag och dricker dagens (lite olika varianter haha) i min strandklänning, ska strax sätta mig i solen på loftgången, njuter av vädret och dör lite över att jag ska TILL EGYPTEN PÅ MÅNDAG :D

Just nu har jag kommit hem från en ganska lång shoppingdag. Min kompis köpte två enorma saker strax innan vi tog tåget hem vilket ledde till ganska så mycket stress och problem att ta sig fram :D

Just nu har jag precis kommit hem från världens underbaraste dag på stranden :love:

img_20140425_183539_535a91ba9606ee56bafe0998.jpg

Just nu sitter jag på en bänk efter en nostalgipromenad i min hemstad och känner vilket dödsjävla bra beslut det var att flytta därifrån. Mmmm ba NJUTER.

Just nu har jag nyss lagt ett barn, ska snart lägga nästa också. Han spelar mario cart så han ska väl få köra färdigt alla fall

Just nu är jag besviken på killen och känner mig något övergiven. Vi skulle träffas på bibblan och plugga tillsammans när han var klar med det som han skulle göra på förmiddagen fram till kl. 2. Han borde alltså varit här senast halv 3. Klockan är nu 20 i 5 och han har inte kommit hit och inte heller hört av sig och jag får inte tag på honom. Nu har jag väl ändå rätt att vara lite ledsen?

Det har du all rätt att vara! Sånt där kan driva mig till vansinne. Hoppas han har en bra ursäkt!

Klart du har! Ända tills han kommit med en jättebra förklaring och uppriktig ursäkt.

Det har du all rätt att vara! Sånt där kan driva mig till vansinne. Hoppas han har en bra ursäkt!

Jag har fått 1 (snarare 39894 :p ) ursäkt och han var uppriktigt ledsen, så "we're fine" och jag är väl inte direkt ledsen längre, men HELT bra känns det väl inte heller, det tar lite tid att bli av med känslan liksom...

*KL*

Just nu sitter jag på buke ist för att diska. :D

Just nu kollar jag på film. Den slutar väl om en halvtimma eller nåt. Sen blir det sängen tror jag. Varit fullt ös hela dagen och känner mig lite matt. Tog sömntabletten för ett tag sen så sover nog gott inatt.

Just nu har jag klädpaniiiiiiiiiiiik för jag måste ha något tills imorgon som är casualpropert men feminint och sexigt så att han-den-där inte blir asexuell när han ser mig, och jag har fan bara en outfit som stämmer in på de kriterierna, men de enda skorna som matchar den är hemska att gå i, och.... KVINNOPROBLEM!!

Just nu sitter jag och dricker dagens (lite olika varianter haha) i min strandklänning, ska strax sätta mig i solen på loftgången, njuter av vädret och dör lite över att jag ska TILL EGYPTEN PÅ MÅNDAG :D
Ska du gå som egyptier då? ;) (Tänker på bangles låten)

Själv har jag varit ute och käkat med en vän & tagit 2 öl, så nu blir det väl att gotta ner sig i Dr Who igen så att jag orkar övningsköra imorgon ^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
45 961
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 851
· Visningar
50 861
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka