Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu sitter jag på jobbet. Knappt fyra timmar kvar nu :bump: (Därefter hem och byta till stallkläder samt hämta hunden. ut till stallet, släppa ut stall-hästarna och rida minst en häst. Sen hem och duscha samt tvätta håret innan jag får sova. Helst vill jag lägga mig senast 10 så jag åtminstone får 6,5 timmes sömn. Meeeen, det är klart tveksamt! :crazy: )

Även jag sitter på jobbet. Har 6,5 timmar kvar innan jag kan åka hem och bädda ner mig. Hinner väl sova en 3 timmar innan jag ska till stallet ;)

Känner mig lite nostalgiskt och tänker på min finaste gyllene prins och saknar honom.
u13944006075417.jpg

Just nu undrar jag vem som gett Mando Diao en kollektiv hjärnblödning.
Ni kan ju för fan inte mena allvar med Aelita och Gustafs knarkarstil.
Är inte det här ett enda stort ironiskt konstprojekt/trololo äter jag upp min enda hatt.

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. (Jepp, jag tar alltid stallet direkt efter jobbet förutom dagen jag går av natten.) Försökte boka in service på min bil på fredag, vilket hade passat helt perfekt. Extra perfekt eftersom den av outgrundlig anledning var svår att starta imorse :eek: Men nähä, inga tider förrän på onsdag. Inte alls bra eftersom jag troligen jobbar hela nästa vecka och vägrar åka buss :mad:

Just nu pysslar jag lite hemma, försöker hålla ungarna från åkern och väntar på att klockan ska bli lite mer så vi kan gå till föräldrarna en sväng

Just nu försöker jag plugga till tentan på fredag. Sitter dock mest och saknar pojkvännen. Blä för långdistansförhållanden! :(

Just nu skriver jag en ansökan till att bli politisk utskottsledare för jämställdhetsprogrammet i förbundet. Stört mycket prestationsångest. Tror chansen att jag blir utvald är lika med 0.0%, men det känns i alla fall bra att visa framfötterna och att man vill.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
731
· Visningar
46 313
Senast: Scata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 950
· Visningar
53 713
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka