Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart har du varit i Tyskland?Just nu har jag precis orkat ta mig ur sängen. Kom hem från Tyskland inatt och vi har kört 300 mil under denna veckan vi varit iväg. Orkar inte se åt en bil mer men måste till stallet nu. Saknat min fina lilla ponny.
Vart har du varit i Tyskland?
Just nu är jag nyvaken och har konstaterat att han-den-där helt har förstört mitt liv. Jag har nämligen helt vänt på dygnsrytmen bara för att jag är så uppe i varv efter våra nattliga samtal att jag inte får sova på fler timmar, utan bara ligger och stirrar med hjärtat i racemode.
Kan den här veckan gå FORT så jag får träffa honom igen tack så mycket.
Mvh uppenbarligen 14 år gammal.
Åh! Jag ville också åka till Tropical Island, men det är så dyrt! Speciellt för mig som är student!Vi har varit nere på Europapark i tre dagar utanför Strasbourg typ vid gränsen till Schweiz och sedan körde vi upp till Tropical Island som ligger lite utanför Berlin och var där en dag och sedan avslutade vi med ett väldigt snabbt besök inne i Berlin. Hann typ bara se Berlinmuren men får åka tillbaka en annan gång. Blev lite stressigt att komma hem. Mannen ska ju jobba idag
Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Tog cykeln istället för bilen och aj mina icke befintliga benmuskler. Träningsvärk imorgon