Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu har jag precis duschat och ska diska + ringa han-den-där (kanske ska börja kalla honom "N" här, det är så långt att skriva "han-den-där" :p)

Just nu har jag precis orkat ta mig ur sängen. Kom hem från Tyskland inatt och vi har kört 300 mil under denna veckan vi varit iväg. Orkar inte se åt en bil mer men måste till stallet nu. Saknat min fina lilla ponny.

Just nu ligger jag på soffan, dricker kaffe och tittar på Taxi Driver. Börjar få jobbångest, blää. Hade lätt kunnat vara ledig en fyra-fem-sex ... dagar till.

Just nu är jag nyvaken och har konstaterat att han-den-där helt har förstört mitt liv. Jag har nämligen helt vänt på dygnsrytmen bara för att jag är så uppe i varv efter våra nattliga samtal att jag inte får sova på fler timmar, utan bara ligger och stirrar med hjärtat i racemode.

Kan den här veckan gå FORT så jag får träffa honom igen tack så mycket.

Mvh uppenbarligen 14 år gammal.

Just nu sitter jag och slösurfar här (fast jag eg borde ta tag i mitt kaos till hem) och tycker killen ska masa sig hit nu. Men han är i Dalarna och kommer gissningsvis tillbaka i kväll eller i morgon. Buhu.
Inte svarar han på mitt mess heller, men hans mob fungerar inte optimalt så måste vara något strul med den.

Försöker intala mig att det är så alla fall, men ändå nojar och analyserar jag sönder allting som vanligt. Suck.

Vart har du varit i Tyskland?:)

Vi har varit nere på Europapark i tre dagar utanför Strasbourg typ vid gränsen till Schweiz och sedan körde vi upp till Tropical Island som ligger lite utanför Berlin och var där en dag och sedan avslutade vi med ett väldigt snabbt besök inne i Berlin. Hann typ bara se Berlinmuren men får åka tillbaka en annan gång. Blev lite stressigt att komma hem. Mannen ska ju jobba idag :p

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Tog cykeln istället för bilen och aj mina icke befintliga benmuskler. Träningsvärk imorgon :p

Just nu kikar jag på repriser av dressyren efter att ha kravlat in från loftgången pga alldeles för vaaarmt! Ska väl snart ut igen.. Dricker grogg på en måndag, vad är det här, sommar?!

Just nu är jag nyvaken och har konstaterat att han-den-där helt har förstört mitt liv. Jag har nämligen helt vänt på dygnsrytmen bara för att jag är så uppe i varv efter våra nattliga samtal att jag inte får sova på fler timmar, utan bara ligger och stirrar med hjärtat i racemode.

Kan den här veckan gå FORT så jag får träffa honom igen tack så mycket.

Mvh uppenbarligen 14 år gammal.

Men ååååhh jag hoppas SÅ att det blir ni! Fan vad fint! <3 :D

@Lightzone Jaaaa, jag.... hoppas detsamma.
biggrin.gif
De här kommande helgerna SKA det gå framåt. Punkt slut. Annars tar jag honom under armen i ett obevakat tillfälle och springer hem till mig och låser dörren. "Du SA ju förra gången att jag fick?!"

Vi har varit nere på Europapark i tre dagar utanför Strasbourg typ vid gränsen till Schweiz och sedan körde vi upp till Tropical Island som ligger lite utanför Berlin och var där en dag och sedan avslutade vi med ett väldigt snabbt besök inne i Berlin. Hann typ bara se Berlinmuren men får åka tillbaka en annan gång. Blev lite stressigt att komma hem. Mannen ska ju jobba idag :p

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Tog cykeln istället för bilen och aj mina icke befintliga benmuskler. Träningsvärk imorgon :p
Åh! Jag ville också åka till Tropical Island, men det är så dyrt! Speciellt för mig som är student!

Just nu känner jag mig allmänt fet och jävlig efter helgen och less på att killen inte kan svara utan bara gör mig nojig och förvirrad istället. Skjut mig nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
734
· Visningar
46 550
Senast: Rosett
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
300
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 986
· Visningar
54 870
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka