Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu funderar jag över varför jag alltid gråter när jag ser Lets Dance???? Så jävla orimligt. Såg 2 minuter idag och grät direkt. Öh. Balanserad var det ja...

Jag sitter dessutom på vagnen mot syster och svåger, bergshäng i solen, öl och picknick. AH! :love:

Just nu sitter jag på tåget på väg mot grillfest hos min far. Lagom pepp på det men sjukt lycklig pga underbar kväll, natt och morgon med underbar man :love: @Riley jag tror vi känner lite lika, visst är världen vacker när man är kär? :banana:

Just nu sitter jag hos föräldrarna och har galet ont i ryggen. En låsning eller något sådant som ställer till det.
Deras hund skäller på aaallt, asjobbigt.

Just nu har jag precis kommit hem efter en långpromenad, underbart väder idag verkligen.
Sitter och dricker MER nu och torkar tårarna efter ett klipp på fb, en kvinna lämnar sitt barn i bilen och går och handlar. Barnet dör av värmeslag. Så hemskt! Hur fasen kan man göra så?

Just nu sett "En oväntad vänskap". Alla har tipsat om den men då blir jag lite anti i stället och tror de överdriver, vilket de inte gjorde. Underbar film :love:

Just nu har jag precis sett klart Stranger Than Fiction, och är förvånad över att det uppenbarligen finns en film med Will Ferrell där jag inte vill strypa hans karaktär.

Just nu har jag precis vaknat (för tidigt :cautious: ) efter en mycket märklig natt.
Först vaknade jag vid sju av att jag var sjöblöt av svett, somnade om och vaknade nu efter en jätteskum dröm.

Jag drömde att min styvfar körde in mig till sjukhuset för att jag skulle ha barn. Medan jag stod i receptionen och fyllde i en massa papper, samt blev utskälld av folk för att jag var där, så kom min styvfar gående med ett barn och sade att hon var min.

När vi skulle åka hem kom jag på att jag inte tagit med någon bilstol. Men det gjorde inget, hon satt i knäet på min styvfar och sedan hos mig O_o
jag satt och funderade på hur jag kunnat fått barn, jag var ju inte ens gravid och vad jag skulle säga till killen. Sedan vaknade jag

Just nu undrar jag varför jag har så extremt ont i bröstet?

Och planerar min storslagna dag av att sitta i solen med en bok. (Utom att jag för tillfället inte ens kan sitta upp, pga ont i bröstet. Vadfan.)

Just nu tittar jag på Sagan om konungens återkomst och funderar på att springa en sväng. Är så hysteriskt mätt bara

Just nu överväger jag att lägga månadens sista pengar på Stockholmsresa imorgon, because uttråkad och i behov av miljöombyte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
734
· Visningar
46 566
Senast: Rosett
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
300
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 990
· Visningar
54 940
Senast: em76
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023
  • Tråden för spår