Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu gör jag upp en plan för i vilken ordning jag ska göra iordning allting på mitt altandäck :D (Typ tvätta däcket, olja in det, måla om de nyskrapade möblerna, lägga singel i rabatterna, sätta ut den nyinförskaffade blomhyllan inkl sätta blommor i fler än två krukor och slutligen köpa en dynbox samt placera ut de nya dynorna :love: )

Just nu har jag just skrivit och skickat ut medlemsinbjudningar till torgmöte och föreläsning, och planerar nu för utgång. Även såååååå jävla sugen på att spontanresa någonstans över dagen imorgon, men att döma av flygpriserna till de orter jag vill till är jag visst inte ensam om den tanken.

Just nu har jag precis skrivit klart en krönika, väntar på att dejten ska komma över och hoppas att mina mellanblödningar har lagt av på riktigt. :p

Just nu pratar jag med den där exceptionellt fina manspersonen, vilket jag gjort i över en timme, och är så kär att det sprutar ut ur öronen på mig och jag kan svära på att jag är röd från topp till tå.

Snälla snälla gudar som jag aldrig trott på, låt mig få behålla det här den här gången.

love_me_minion_by_afterlaughs-d6v15zv.png

@Riley

Just nu vaknade jag precis och funderar på att träna! :D

Springa eller gymma hemma? Svår fråga helt enkelt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV 79 80 81
Svar
1 610
· Visningar
121 099
Senast: Pilot
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
961
· Visningar
36 406
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 164
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 440
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka