Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

kl

just nu funderar jag på om jag skulle passa i denna;

extrapic.asp

//r

Sådant är drygt och vänta på.

sylten: tror du skulle passa jättebra i den frisyren

Just nu äter jag frukost med barnen, blir lite tvspel sedan

kl

Just nu funderar jag på vad jag vill köpa för mat till hockeyn ikväll.. Har bil under veckan så nu ska jag utnyttja att inget jäkla ställe har utkörning.. :p

kl

Just nu fascineras jag av folk på FB som gör typ 5-10 statusuppdateringar på en dag.
BUT WHY och ffa STAHP.

kl

Just nu tagit paus i psykologin, utmattad efter "passat" 10 årig lillebror som pratar varje sekund

kl

Just nu är jag så jääävla lycklig för jag har hittat youtubaren jag vandrade med i Spanien!!!!:love:

kl

Just nu är jag sjuk, tycker synd om mig själv, och försöker hitta bra dokumentärer som inte handlar om totalt ointressanta ämnen alternativt går ut på KOLLA VÅRA FANTASTISKA NATURBILDER, och vilket tamejfan verkar vara helt jävla omöjligt. "Nakna finska män i bastu talar direkt från hjärtat" Nej tack!!

Senast ändrad:

Just nu tittar jag på Game of Thrones, äter tomatsoppa med mozzarella och är så svinigt jävla lycklig och lättad över att ha hittad oväntade besparingar att betala alla mina idiotiska skulder med!

Kl
Känner mig sjuk fast endå inte sjuk. Öm i kroppen, annorlunda röst, svullen hals? Igår var jag dötrött och varm. Får se hur det blir imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
743
· Visningar
47 286
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
302
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
55 543
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈