Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu funderar jag på vad jag vill köpa för mat till hockeyn ikväll.. Har bil under veckan så nu ska jag utnyttja att inget jäkla ställe har utkörning..
Just nu är jag sjuk, tycker synd om mig själv, och försöker hitta bra dokumentärer som inte handlar om totalt ointressanta ämnen alternativt går ut på KOLLA VÅRA FANTASTISKA NATURBILDER, och vilket tamejfan verkar vara helt jävla omöjligt. "Nakna finska män i bastu talar direkt från hjärtat" Nej tack!!
Just nu tittar jag på Game of Thrones, äter tomatsoppa med mozzarella och är så svinigt jävla lycklig och lättad över att ha hittad oväntade besparingar att betala alla mina idiotiska skulder med!
Hundavel & Ras Exakt så, bara att hitta någon som kan hantera en krävande hund och en sådan som dessutom bor långt ute på landet, sen allt det andra...
Hästmänniskan Jag tror också att vi har helt olika värderingar i vad som menas när man säger "allroundhäst", det syns även i @Stergos inlägg ovan. :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.