Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

kl.

Just nu åker jag SJ X3000 och undrar varför det inte finns en speciell vagn för de som åker med små barn!?! :meh:

För att vanligt folk som blev placerade i en sådan vagn skulle begå mord?
angel.gif

(Skämt åsido, en vagn där småbarn inte tilläts vore himlen, hade gladeligen betalat mer för en sådan plats.)

kl

Just nu är jag nyvaken, förvirrad och trött. Behöver verkligen få ordning på min nattsömn för så här kan vi inte ha det.

Just nu sitter jag och dricker smoothie för att få i mig NÅGOT annat än alla onyttigheter jag trycker i mig idag. Funderar mer och mer allvarligt på att dra över till England på obestämd tid. Är trött så jag knappt vet vad jag heter.

Pah, alla gånger jag åkt i tyst vagn har det varit allt annat än tyst, och jag har aldrig sett en tågvärd reagera mot det. Priset tog nog gången jag åkte typ 5 timmar och satt vid en högljutt konstant mobilpratande företagarpappa och hans dotter som klättrade på sätena och skrek/grät för att resan tog för lång tid. Heeeelt underbart.
Men en tyst vagn med nolltolerans hade varit fint.

Ja, tyst kupé är ju underbart! Väljer alltid tysta avdelningen och det är så underbart skönt att slippa lyssna på folk som pratar i telefon, med varandra eller lyssna på gapande ungar :)

Är hemma... Har packat klart och tar igen mig med ett glas vin och denna utsikt! Imorgon åker jag till Paris! ¨

9f59e66ac31711e384800002c9ceffec_8.jpg

Pah, alla gånger jag åkt i tyst vagn har det varit allt annat än tyst, och jag har aldrig sett en tågvärd reagera mot det. Priset tog nog gången jag åkte typ 5 timmar och satt vid en högljutt konstant mobilpratande företagarpappa och hans dotter som klättrade på sätena och skrek/grät för att resan tog för lång tid. Heeeelt underbart.
Men en tyst vagn med nolltolerans hade varit fint.

Du måste haft extrem otur för jag har aldrig varit med om något liknande. På sin höjd att någon telefon har ringt. :)

*KL*

Nu ska jag pallra mig till affären och köpa mjölk och bananer, basvarorna i detta hushåll. Sedan ska jag försöka hinna med lite, lite träning och laga ett par matlådor innan dagen är över. Fan vilken slapp dag detta har varit.

Just nu tittar jag på Planes med barnen hemma hos killen.
Han står vid grillen :d önskar att jag tagit med träningskläderna dock, han har hemmagym :d

Kl
Just nu sitter jag på tåget. SJ visar sig på sin sämsta sida. Är en och halv timme sen när vi startade och jag som bara ville hem.

*Kl*

Just nu planerar jag att gå och lägga mig. Är lite trött eftersom Jonathan ringde och väckte mig exakt 3.44 imorse :p
Dessutom kollar jag på golf och det är spännande!

kl

Just nu sitter jag rent mentalt och slår händerna för öronen medan jag skriker LALALALALA JAG HÖR INTE, pga. blivit ombedd att ta ställning i något av en konflikt som på ena sidan rör personer jag står nära. Nope. Kommer inte att ske.

Jag trodde man slapp sådant här när man blivit äldre än 14 och lagt pakterna bakom sig, men obviously inte.

kl

Just nu ganska så groggy efter en sömnlös natt, sa äntligen få sömntabletter ikväll så jag har lite bättre förhoppningar om sömn i natt!

kl

Just nu har jag kommit hem från skolan, fixat lite på datorn och druckit en kopp te och nu ska jag gå och förbereda dagens middag och morgondagens mellanmål =).

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
743
· Visningar
47 292
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
55 568
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka