Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Det är inte lätt med namn sådär hur som helst :p Men just dessa två har ju funnits med ett tag, sen slutet av sommaren tror jag.

kl*

Just nu, eller nyss;) har jag skickat in en ansökan om praktikplats :nailbiting: lugnar nerverna med lite american horror story....

*Kl*

Just nu ska jag se ännu ett avsnitt av Castle och sen sova. Är rätt nöjd med att ha vänt tillbaka dygnet så finfint idag :D

Jag antar dom goda vann? Så grattis :D

Kl

Just nu kollar jag på film och misstänker jag håller på att bli sjuk. Men det tror jag varenda kväll. Har alltid något och jag tror jag är allergisk mot mina vänner :(

Jag är rätt säker på att det blir de dynorna :D Ska bara kontrollmäta mina fåtöljer och soffan så det är rätt mått :) Det får dock bli imorgon.

kl
Är jag sur på mitt jobb! Och min sambo, klagar på att jag ber hans föräldrar lägga sonen inne hos oss eftersom det är stökigt. Men hjälpa till och städa tänker han inte, tar ju ur diskmaskinen oftast. TRÖÖÖÖÖTT!!! (på honom och chef)

Mina grannar tycker nog redan att jag är lite underlig :p Häromnatten sprang jag omkring och mätte rabatten för att veta hur mycket singel jag skulle beställa :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
746
· Visningar
47 559
Senast: Nikan
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
6 7 8
Svar
145
· Visningar
3 767
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
55 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok