Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

*KL*

Just nu väntar jag på att det sak bli dags att bege sig mot gymmet för lite yoga + önskar att yogan får igång min mens så att jag A) slipper denna PMS B) kan börja äta de där förbannade p-pillerna C) slipper ha störtflods-mens i helgen för DET PASSAR SIG INTE.

Kl

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och när det slutar om en kvart ska jag göra en kopp vaniljlatte.

kl

Just nu är jag sjukt hungrig men vågar knappt äta efter någon light-matförgiftning igår...orkar inte :eek:

Kl

Just nu funderar jag på om jag ska ljusa upp håret inför sommaren. Isf tänkte jag boka tid ikväll hos frissan till senare i veckan. Men har beslutsångest.

Tror du? :)

Jag brukar gå till Da chivetta vid systemet :)
Vet bara inte ifall jag bara ska göra slingor eller vad det kan sluta med :p
Ska in till stan imorgon så funderar på att gå förbi för en konsultation.

kl

Helt mentalt slut efter att ha ägnat hela dagen åt att bli kallad slyna och kinesjävel och varit genuint rädd för att bli nerslagen. Fy fan, pulsen har inte varit normal på tio timmar.

Jag ska ha så jävla mycket socker och sedan sömn nu att Anna Skipper skulle skjuta mig om hon visste.

Fy, vad har hänt?

kl

Jag gör detaljritning på ett jääättefint kök i grå kalksten som jag redan är en dag sen med, och är aptrött, allergisk, småfull och har ångest.

Men fy =( =( =( Hoppas du mår bättre nu o kan sova!

------------

just nu är jag av ngn anledning superpigg??? Whaaaj, jag vill ju snart gå å lägga mig... men men...

//r

*kl*

Just nu försöker jag förstå hur lagen om överlämnande från Sverige enligt en europeisk arresteringsorder ska tillämpas.

KL

Just nu kollar jag efter jobb och surar lite över att det ska vara så hopplöst och få ett :meh:

Da Chivetta ägs av samma ägare som Lockcenter och är dessutom min gamla arbetsplats när Da Chivetta var Hårteamet :D
Som sagt tror jag det kommer bli kanonfint! :) bokade du någon tid?

kl

Just nu har jag satt i mig en sen lunch från salladsbaren, eftersom jag ligger i bra fas med pluggandet tänkte jag i stället städa...

Just nu har jag precis kommit hem från Lockcenter, där jag fick håret färgat av Vanja :)
Jo, det vet jag att det är samma ägare. Tycker dom är bra och är såå nöjd med håret!

kl

just nu är jag trött, ledsen och har ont i magen. Örk örk örk. Har nyss kommit hem från skolan och kraschat i soffan med en kopp te. Ska se om jag orkar gå å förbereda middagen nu.

//r

Jobbigt med magont :(
Hoppas det släpper snart

Just nu börjar jag fundera på om min spiral inte riktigt gör sitt jobb :o O_o tycker min kropp har lite märkliga saker för sig :cautious: vet inte riktigt vad jag tycka om saken heller, men får väl testa och se.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
37 38 39
Svar
765
· Visningar
48 838
Senast: Rosett
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
23 24 25
Svar
482
· Visningar
12 198
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
306
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok