Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Hur går det där till egentligen? Måste man ansöka om besök eller har dom inte vissa fasta tider då man får komma?

Man måste ringa och boka besök i förväg, kan boka tidigast veckan innan man vill komma. Besöken är 9-15 på vardagar & 9-14 på helger/röda dagar. Är lite olika regler/tider överallt men så är det på Kumla iallafall. Nästa torsdag & fredag så 11h totalt, det var inte igår direkt. :love:

Å då får man vanligtvis bara besöka en gång i veckan?

Förstår att det blir underbart att få ses alla dom timmarna :)

Man får besöka 2ggr/vecka om det fortfarande finns ledigt på deras sista telefontid (får bara boka ett besök åt gången).

Jag brukar dock bara besöka 6h var 5-6'e vecka vanligtvis, men har haft så mycket bevakade besök hösten/vintern/våren så nu slår jag på stort med 3 besök i april. :D ;) Haha

Senast ändrad:

kl

Just nu är jag nyvaken efter att ha sovit hela jävla dagen pga. inte sovit ordentligt och varit uppe tidigt i fyra dagar, och det här var heeeeelt underbaaaart. Känner mig pånyttfödd efter en tortyrliknande avrättning, Jesus-style IRL.

Kl

Just nu har jag precis kommit hem från stallet och ätit middag. Satte mig precis i soffan för att se Arrow.

Just nu sitter jag och tittar på "A decade of UK rock" på MTV rocks och har undrat var 90-talslåtarna varit. Men. Nej, för 10år sedan var ju 2004 O_o

Åh, herregud, gå upp halv fem... hoppas du sovit gott!

-------

Just nu har jag gett upp försöken att sova... har inte alls gått bra inatt, men lite sömn har jag väl fått iaf. Får väl fördriva tiden fram tills ca 8.30 här nu...

//r

*KL*

Just nu har dejten precis lämnat min lägenhet och jag ska försöka masa mig upp för arbetsintervju. Men är trött. Dödstrött. Fast det blev i alla fall lit lättare att lämna sängen när det inte längre ligger en snygg man där ;)

Kl

Just nu äter jag lite frukost efter ett träningspass med hunden. Ska snart iväg för att åka västsverige runt i jakt på burkar. :crazy:

Kl

Just nu sitter jag på affektiva mottagningen och väntar på att komma in till min psykolog.

Kl

Just nu kollar jag på vänner. Repris från igår men missade avsnitten som kommer efter detta som går nu så måste se det. Sen ska jag väl stoppa in den vikta tvätten i garderoberna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
38 39 40
Svar
796
· Visningar
50 613
Senast: MJLee
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
38 39 40
Svar
783
· Visningar
21 003
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok