Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Tack för kramen! Det behövs :(

kl

Imorgon kan vara dagen då mitt liv kastas om helt, vi får helt enkelt se under lunchtid. Just nu vill jag att tiden skall gå snabbt så jag slipper tänka, analysera, oroa mig osv. Och så hoppas jag att mina duktigt försenade cellprovssvar kommer i veckan (2 veckor sena) så jag vet om det blir operation eller inte

Håller tummarna för att du får hjälp.
Läst dina tidigare inlägg, det är grymt att du ska behöva ha så ont :(

Just nu sitter jag i bilen och väntar på körläraren, så min lektion kan bli avklarad någon gång. Så trött på det :yuck:

Kl

Just nu så tänkte jag ta och äta frukost och sen sticka till stallet. Åka och handla lite mat efter det.

kl

Just nu skriver jag debattartikel (igen...) och ominstallerar DayZ pga. gamebreaking buggar och lag, och kommer att skjuta någon om min förra karaktär är resetad.

Kl

Just nu har jag nyligen kommit hem från stallet och ska värma upp lite mat som blev över sen igår.
Sen ska jag tvätta en massa idag igen. Tråkigt!

Just nu har jag precis sett färdigt Jiro Dreams of Sushi och är, tja, HUNGRIG! (eller sugen, men sak samma)
Give it to meeeee! NAOW

Sitter med en kopp kaffe. Det är inte samma sak.

*KL*

Just nu har jag precis kommit hem, har PMS och skulle helst vilja äta nuggets och gråta men orkar inte steka nuggets och har inget att gråta över.

Kl

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och förstör mitt liv. Det jag är bäst på.

kl

Just nu är jag fett grinig över att mina scones blir så misslyckade (läs: kompakta klumpar). Varföööör. (Och den som säger "ha i ägg" dör, svenska scones ska inte ha några jävla ägg i sig, och engelska scones är bara gott om man köper det på bra ställen i just England + har clotted cream till, inte om man som svennebanan gör själv och vill ha smör och ost.)

Ägg? Nä, där håller jag med! Inga ägg i scones!

kl
Just nu funderar jag på om jag ska gå ner och vaxa benen...

Ja men eller hur! "Men de blir så fluffiga då" Det blir de säkert, men alltså... nej!

kl

Just nu överväger jag att orka gå och tvätta bort sminket, men.... nää. De där fyra metrarna till badrummet känns bra långa.

Tack! Ja jag verkar ha fått en hel hög med åkommor och det är lite komiskt när jag typ aldrig ens haft en vanlig förkylning förr! :eek:

kl

Just nu väldigt hungrig. Knappt ätit idag. Funderar på om jag skall göra exakt samma mat som igår för att jag inte orkar bege mig till affären

KL

Just nu sitter jag och fånler och myser över en mysig dag med killen och barnen :love: Han är alltid väldigt snäll, kramig osv, men idag var han det mer än vanligt. Så jag svävar på små rosa moln nu :D

Samtidigt är det lite tragiskt, att några dgr sjukskrivning från jobbet gör sådan skillnad på hans mående. Han är ju fortfarande sjuk, men så mycket gladare av att inte behöva åka dit på ett tag. Jag visste att han vantrivs väldigt mycket där, men nu blev det så otroligt uppenbart.

kl

Just nu spelar jag CoD: Ghosts, är i vanlig ordning upprörd på allt och alla jag spelar med och mot, och kan inte låta bli att undra vad grannarna tror när jag helt rabiat sitter och skriker om att "MEN FLYTTA PÅ DIG DÅ DIN VÄRDELÖSA JÄVLA HUND INNAN JAG SPARKAR IN DIG I VÄGGEN".
angel.gif

Inte mitt fel att AI:n är cepe. Ju.

Kl

Just nu väntar jag på att mannen min ska gå och lägga sig så jag kan hetsäta och spy upp allt sen. Funkar inte om han är vaken.

Tack.

Kl

Just nu har jag hetsat och spytt upp eländet igen. Mannen fick både se och höra allt. Klarade inte av att vänta tills han somnat, och nu ska jag lägga mig och hoppas på en bättre dag imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
807
· Visningar
51 786
Senast: Rosett
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
28 002
Senast: Glimra
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok