Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu har jag precis tagit en ångestdämpande och ännu en sömntablett. Så hoppas jag på att resten av kvällen kan försvinna, genom att jag somnar helst typ nu.
Jobbig kväll..

Lutar åt det :D
Körde en sväng med Age of Empires men den omgången var ju över lika fort som den startade :p

Just nu gissar jag att alla sover och jag skriver själv här :p
Sova är överskattat, slakta zombies är mycket roligare ;)

Just nu sitter jag ensam uppe o väntar på att pojkvännen ska vakna så vi kan äta frukost o dra till stallet sen! Ikväll väntar grillpremiären hos syrrans familj! :d

Åh, härligt med grillpremiär! Smaklig måltid!

---------

Just nu sitter jag här o jäser efter mumsig frukost, har kaffet kvar dricker det nu. Nyhetsmorgon på. Sen ska jag diska.... =S Köket ser ut som *piiiiiiiiiiiiiiiip* örk

//r

Kl

Just nu så väntar jag på att mannen ska åka in till stan för att fixa ett ärende och ta med sig tösen. Så får jag och sonen lugnt här hemma :p

Just nu äter jag korv med bröd till frukost :p
Försöker finna motivationen att gå och starta tvättmaskinen. Blörk

Just undrar jag vad min kropp håller på med som bara "åh, du var sen med p-piller en dag? HÄR FÅR DU MENS!". NEJJE :arghh:

Så sitter inlindad i filtar i soffan, kollar söndagstv och vill ha pizza.
Ska ju inte äta pizza. Inte inte inte.:mad:

Jag åt hemmagjord pizza till frukost =P Fast en lite nyttigare version av pizza då (fast gooooood) fast det är kanske inte vad du längtar efter =P Haha..

--------

Just nu ahr jag paprikor i ugnen, ska bli fylld paprika till lunch, mumsimums.. lyssnar på Paramore och har börjat diska lite bestick... haha, kommer ta hela dan o diska ^^

//r

kl

Just nu äter jag lövbiffswok med nudlar <3 och väntar på att det jävla regnhelvetet i DayZ ska sluta någon gång så jag kan fortsätta spela. Mvh suttit still i 20 jävla IRL-minuter och är fett uttråkad.

Kl

Just nu har jag precis ätit lunch. Håller på att städa för fullt, tvätta och rensar massa grejer som ska ut.
Roligt sätt att spendera en söndag på.

KL

Efter en grymt skön dag (åh så soligt det är!) ligger jag nu och slösurfar, har Coraline på TV:n och äter nygräddade bullar. Älska slöa söndagar! :love:

Just nu har jag precis vaknat efter en tupplur som inkluderade sexdröm om Kourtney Kardashians snubbe. Wtf brain..?
Nu, kaffe.

Just nu är jag hemma efter en tur till skogen med killen och stora sonen :)
Tittar på top model och funderar på om man ska gå till affären eller inte. Men skulle ju behöva köpa tvål.

Kl

Just nu har jag precis ätit middag. Nu ska ungarna i badet en stund och sen hoppa i säng.
Börjar en film vid nio, blir kanske att jag tittar på den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
807
· Visningar
51 788
Senast: Rosett
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
28 039
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok