Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Hoppas tisdagen blir bättre!

*Kl*

Just nu sitter jag på jobbet. Ska snart gå min femtonde (tror jag iaf) runda :)

kl

Just nu undrar jag varför folk som verkligen inte behärskar ett språk ändå ska ge sig fan på att använda det, trots att de vet att de har andra gemensamma språk att göra sig förstådda på. Herregud skriv på engelska eller bara kör på modersmålet, dvs. norska, ca alla svenskar som inte är dumma i huvudet kommer ju fatta ändå, men att skriva på svorska ser helt horribelt oseriöst ut, och därtill i en annons?! Skulle aldrig svara på en så dåligt skrivet annons, herregud.

Mvh PMS.

*Kl*

Just nu är jag oförskämt pigg efter tolv timmars jobb med totalt 18 rundor i huset. Har varit i stallet efter jobbet också. Ska duscha nu och sen sova :)

Kl
Just nu inser jag hur korkad jag är.... Håller på och reviderar för sånt som inte har något med denna ritningen att göra.:banghead: tur att jag inte han mejla ut det igår.

kl

Just nu har jag tre timmar kvar tills jag måste börja åka in mot stan och skriva slutprov i Företagsekonomi..
Nervös som satan för att jag inte har något underlag om vad som ingår i provet utöver kursens kunskapskrav och skallen är helt mos, kommer säkert få en meltdown på plats, bläh. :nailbiting:

kl

Just nu ligger jag i sängen med typ 1000 infektioner i kroppen, tycker hemskt synd om mig själv, och tröstshoppar därför på Steam.

kl

Just nu är jag fruktansvärt irriterad på allt och den här dagen. Skitväder. Skitmenshelvete. Gah. Plötsligt sugen på att hälla i mig en flaska vin ikväll.

Kl

Just nu tänker jag dumma tankar igen :(
Lås in mig någonstans. Fast vad hjälper det mot tankar? Det eliminerar ju bara handlingar.

Kram

Just nu tittar jag på film med mini (har bara sett denna film 911000 gånger nu), längtar efter killen och stör mig på att jag är så satans godissugen! Gaah!
Inte kan jag gå till affären heller, fast det kanske är tur det egentligen. :( ;)

Riley: åh vill också shoppa loss på steam, mina spel har blivit så tråkiga. Har dock en vän som fått sitt steamkonto kapat nyligen.

Kl

Just nu kollar jag på Frisörakuten och tvättat. Typ tre tvättar kvar och sen är jag ikapp. Man får skylla sig själv om det blir ett tvättberg om man inte tvättat på en månad :p

Tvättar också idag, tar en evighet dock och tvätta allt.
Torktumlaren funkar inte, så måste hänga allt och har bara plats att hänga en maskin i taget :cautious:

Just nu slöar jag och mini, önskar att vi haft lite godis bara :p
Försöker komma på namnet på en film. En tjej som förför killar och sedan mördar dem med en ishacka. Någon som vet namnet?

Vad segt med bara en hängplats!
Jag kör en maskin i taget, först tvättmaskinen och sen torktumlare.
Hade jag inte varit så lat hade jag dragit en till sladd så kunde jag kört båda maskinerna samtidigt och fått klart allt på dubbelt så kort tid. Men är man lat så är man :p
Ber nog mannen fixa en sladd när han kommer hem från jobbet sen :D

Kl

Just nu öser det ner ute så jag funderar på om jag skulle åka till stallet och ta in min häst för dagen. Jag känner honom och han står hellre inne och äter än är ute i ösregn.

Ja det är lite drygt, måste ju vänta tills allt torkat innan det ens är ide och tvätta mer.
Vi hade så förut också, att man bara kunde köra en maskin i taget.
Sedan var exets bror här och fixade det, då gick tumlaren sönder :cautious:

Vräker ner här också, har gjort i stort sett hela dan.

knapp

Fick just ett mail som gjorde mig skitnervös :nailbiting: Måste dock slå det ur huvudet då jag har tenta imorgon. Gah!

kl

Just nu är jag glaaaad, har ordnat allt så att jag får besöka 'sambon' 2 dagar i rad nästa vecka! :love:

kl

Just nu är jag glaaaad, har ordnat allt så att jag får besöka 'sambon' 2 dagar i rad nästa vecka! :love:

Hur går det där till egentligen? Måste man ansöka om besök eller har dom inte vissa fasta tider då man får komma?

Kl

Just nu ska jag kolla på Grey's anatomy som precis började. Sen hoppas jag mannen kommer hem från jobbet snart så jag kan åka till stallet.

Hur går det där till egentligen? Måste man ansöka om besök eller har dom inte vissa fasta tider då man får komma?

saddi får såklart berätta själv hur det är i deras fall men på "min" anstalt ansöker man om besöks- och telefontillstånd. Godkänns man så kan man sen ringa på de fasta bokningstiderna och boka besök. Vi har en gräns på 25 timmar per månad och det finns olika besökstider, 1,5-6 timmar långa. Man får inte boka hur långt fram i tiden som helst och generellt sett inte två långa pass två dagar i rad samt bara ett besök per lördag-söndag. (Undantag kan göras om det är långväga besökare.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
38 39 40
Svar
796
· Visningar
50 614
Senast: MJLee
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
38 39 40
Svar
783
· Visningar
21 009
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok