Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu ska jag fundera ut vad jag ska äta och sen väntar jag på att Blacklist börjar vid nio.

Åh vad kul att du valde henne :D Nu måste du ju visa bild!

kl

Just nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner i nybäddad säng med min älskade :love:

knapp

Just nu sitter jag och äter russin i sängen. Är helt slut och vill egentligen bara sova men tankarna snurrar på tok för fort. Hade tenta igår och blev invald till nästa läsårs styrelse ikväll. Något som känns helt fantastiskt och väldigt läskigt samtidigt. Imorgon snurrar cirkusen vidare då jag sticker till Hamburg med pojkvännen.

Hey ho, let's go! :bump:

Just nu ligger jag och funderar på att starta les miserables för tredje gången idag. Vet inte varför men den är SÅ bra!! Plus att Aaron tveit (tripp i GG) är med och han är SÅ snygg, och han kan sjunga! :love:

kl

Just nu är jag allmänt grinig över att P4 inte gjort lite enkel research på fakta och istället målar upp det som att vi ljuger, och är i övrigt så trött att jag mår illa och nästan har migränkänningar. Ska snart på skolbesök. Inte ok.

Kl

Just nu visar jag en före och efterbild på mitt hår, enbart för Nexxas skull :D

Bjuder på denna bilden trots att jag är nyvaken och inte ser klok ut :p
img_20140313_125444_534699842a6b22887a299db2.jpg

img_20140410_144238_534699a2e087c34054f74ba8.jpg

Som man ser på översta bilden så är mina toppar mycket ljusare, för jag hade en lila ombre innan och drog bara över den med en brun färg när jag tröttnade på den. Så stackars Vanja fick kämpa på lite.
Tunna täta ljusa folieslingor så det skulle se mer naturligt ut och resterande hår fick en ljusbrun toning i sig för att bli i samma färg. Sedan när hon schamponerade så körde hon en nyansering så håret skulle få en lite kallare ton. Hon ville inte ljusa upp för mycket för det skulle jag inte passa i eftersom den kommer blekas mer sen när solen tittar fram.
Huur nöjd som helst!

Å för att återgå till tråden.
Just nu tvättar jag, renar ut gamla kläder jag inte vill ha kvar och dricker vaniljlatte. När tvätten är klar så sticker jag till stallet och sen stan.

Ser jättefint ut! Kul med lite förändring :D Och sedan är det alltid lyxigt att bli ompysslad hos frisören ;)

kl

Just nu har jag slängt i färg på min utväxt samt färgar ögonbrynen. Snart ska jag även slänga på den omtalade ansiktsmasken Glam Glow som jag har mycket höga förväntingar på :D

*KL*

Just nu ligger jag i sängen, i mjukiskläder omgiven av choklad och kakor och önskar att jag var man. (Ja, jag har mensvärken från helvetet.) Och så saknar jag han den där som jag inte har träffat på nästan 2 dygn (haha, vad man blir larvig när man är kär :p )

Kl

Just nu undrar jag över hur jag ska få liv i min man.. Han ligger däckad på soffan av den anledningen till att han först jobbade 10 timmar på dagen igår och när han kom hem på kvällen så ringde dom och behövde honom akut. Så han hann bara hem för att äta och kolla på tv en stund innan ett 14 timmars pass började. Så ja, hans vila är välförtjänt men jag måste åka till stallet!
Ta med barnen och låta honom sova?
Men vill ha lugn och ro där.

kl

Just nu har jag precis kommit hem efter ett par timmar med en kompis. Bästa var att sambo köpt coca cola burkar till mig :D

Haha, jag väntar på att den ska sluta :p

Kl

Just nu så kommer väl fredagsgodiset fram en stund nu innan barnen ska sova, och Pepsi max så klart :love:
Å CSI på tv.

Ska du se filmen som kommer efteråt? :) Såg den i höstas med antingen Jonathan eller Sebastian. Den var rätt okej men ingen höjdare.

*Kl*

Just nu tycker jag att det är väldigt dumt att Växjö leder :mad:

Jo, det finns ju inget annat på tv idag. Den på trean har jag sett så många ggr redan.

Kl

Just nu undrar jag vem som är vad av LadyCovergirls pojkar :D
Svårt att hålla reda på dom ;)

Är det inget på typ CMore, om du har de kanalerna förstås? :) Moulin Rouge började klockan 20 på CMore Hits :idea:

Jonathan och Sebastian är två kollegor. Jonathan, 23 år ung, är min vad-det-nu-är och 21-årige Sebastian är en vän som har en (omotiverat) svartsjuk flickvän. Båda är långa och roliga :D Var det en bra förklaring? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
37 38 39
Svar
765
· Visningar
48 872
Senast: Rosett
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
23 24 25
Svar
488
· Visningar
12 373
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
306
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok