Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, ja. Vädret är RIKTIGT uselt idag. Det förväntas ösregna här fram till kl 19 ungefär, och sedan fortsätta regna fast i lite mindre takt efter det. Blåsten är inte trevlig heller...Kan vi ta och starta om det här året, känner att det inte riktigt börjar lovande...
Visa bifogad fil 159991
Jaha, där kom första rapporten om skada av raket, unge i Hörby.
Så polisen som skadats av en raket ska inte ha rätt till samma gratis vård som du får vid behov då?Det kanske är hårt men jag har absolut NOLL sympati för de som gör illa sig på fyrverkerier. De har förtjänat det och borde fan få betala för vården också.
Är det inte många som jagar idag?Tycker att jag hör lite smällar på långt avstånd. Förstår inte riktigt vitsen nu när det är ljust ute. Har precis hängt tvätt och måste snart ut i ovädret och fodra... Det blir nog mest innesittardag idag. Men får väl dra på något regntätt-ish och ta en promenad med hunden, för det är ändå skönt med lite frisk luft (om inte annat när man kommer in igen... )!
De som skadas av egna tror jag @athena_arabians menar. Och jag håller med om det. Jag kan ju inte rå för om nån kastar en raket mot mig.Så polisen som skadats av en raket ska inte ha rätt till samma gratis vård som du får vid behov då?
Ca hälften av de som skadas av fyrverkerier är oskyldiga som råkat komma i vägen.
Tillägg:
Jag tycker också fyrverkerier är ett otyg, av flera skäl och att det inte borde få vara lagligt att sälja, köpa eller ens inneha dem överhuvudtaget.