Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu har jag satt mig i soffan efter att ha tvättat och städat hela jävla dagen. Måste vara kliniskt rent imorgon när djurvakten kommer och passar hus, hund, kaniner och häst i en vecka nu eftersom vi åker på semester till Tyskland imorgon.
Ska sätta fart och packa nu. Jobbigt eftersom jag aldrig vet hur mycket kläder jag ska ta med.

Kl

Just nu undrar jag hur någon frivilligt kan äta riskaka med jordnötssmör på!? Fy vad äckligt!

kl

Just nu surar jag över att den enda pizzerian som kör ut hit har minimum kostnad på 300... :mad: Det är ju lätt att komma upp i på en person? :banghead:

Jag är för lat för att gå till någon pizzeria i regnet...

Senast ändrad:

kl

Just nu spelar jag BF3 och skissar på ett par teckningar mellan matcherna. Seg och soft och ensam lördag = underbaaaaart.

*Kl*

Just nu sitter jag och messar med en före detta kollega. Iofs har det pågått sen typ 9 imorse :p (Eller ja, han messade vid 00.30 inatt men då sov jag. Sen svarade jag 02.30 när jag vaknat. Och sen svarade han på det imorse. Sen fortsatte det bara.)

kl

just nu har jag precis gått upp efter att ha gett upp försöken att sova. läste lite i sängen först, men de hjälpte inte. ska se om jag orkar plugga lite..

//r

kl

Just nu ska sminket tvättas bort och sen hoppas jag det går att sova i natt, inte lyckats på en vecka ordentligt nu :eek:

*KL*

Just nu har jag precis kommit hem från han-den-därs systers födelsedagsfirande, är sjukt trött men så JÄVLA tillfreds med livet. Det är fint nu. :love:

kl

Just nu strular datorn jag behöver skriva psykologin på. Får väl ta tag i den där städningen jag försökt mig på att börja hela veckan utan att lyckas

*KL*

Just nu ligger jag i sängen och är överlycklig över att efter 6 år som astmatiker så verkar det som att jag har hittat mediciner och medicinrutiner som FUNGERAR. Har inte haft en enda hostattack på typ ett dygn :banana:

kl

Just nu tittar jag på Politikerstarcraft.

Jag minns när jag var ensam i Tyskland, fast på en liten obetydlig skitort, och skulle leta på mitt tåg på en station utan varken perrongskyltar, avgångstavla eller engelskspråkiga kundtjänstmedarbetare.

Lite så känns det nu. Jag förstår nämligen ingenting.

Mvh FPS-spelaren.

(Det roliga är för övrigt att jag blev tillfrågad om jag ville ställa upp och bara HAHAHA NEJ. Konstaterar att jag gjorde helt rätt val.)

kl

Just nu lämnade jag precis in ett arbete som har sista inlämningsdag idag... men klockan e ju bara 14.30... de e ju nästan inte ens sista minuten... jises...

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
746
· Visningar
47 562
Senast: Nikan
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
6 7 8
Svar
149
· Visningar
3 915
Senast: em76
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
55 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok