Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag också :p
Sedan längtar jag efter helgen, ska bli såååå skönt och få hela helgen ensam. Ungarna ryker ihop hela tiden, ljudnivån är enorm.

Just nu har jag kastat mig in i en konflikt jag misstänker att jag kommer få ångra att jag någonsin yttrade mig i, men fuck it because AAAAAHHHH MÄNNISKOR TAGGA NER.

I övrigt väntar jag på att nagellacket ska torka så att jag kan duscha och fixa mig inför kvällens styrelsemöte.

Just nu som flera andra konfunderad över nya Buke, men på ett positivt sätt. Gillar när det händer något :D

I övrigt har jag sett sista delen Ryttareliten!

Just nu sitter jag ner en snabbis innan jag ska iväg igen.
Är ju bra att man glömmer hälften av vad man ska ha när man handlar.

Just nu sitter jag ensam i lokalen vi snart ska ha styrelsemöte i, och jag hylgråter som en liten 5-årig flicka. Var uttråkad och såg Blackfish. Dum idé. Tur att jag har halva sminkväskan med.

@Got2Be Jag med :D

*KL*

Just nu har ångesten lagt sig lite, mellanblödningne verkar vara på nedgång och jag ska försöka steka quornfiléer utan att få ytterligare en ångestattack.

Just nu har jag precis vinkat av dotter och föräldrar (som ska åka till min mormor i Ystad) så tror det är dags för stallet. Planerar att rida ut en sväng :) Igår hängde pappa med ut när jag red men jag får nog klara mig själv idag :p

Just nu är jag rätt nöjd med att vara typ nyvaken (mvh heeeelt ledig och lång och lat dag) och få nystekta amerikanska pannkakor med bacon till frukost. Husmoderliga vänner = <3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
736
· Visningar
46 761
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
302
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
55 448
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka