B
babyfoal
Sv: Juni - Juli Mammor..
Heheh, önskar att det var så, att jag varit inne på förlossningen
Men den som väntar på något gott
Har haft fullt upp att bli färdig med stallet. Har dock fått stränga order på att hålla mig helt still tills min sambo kommer hem från jobb. Ingen repris av röjningen av ladan, som jag gjorde för några veckor sedan
Ibland känns det som om att jag kommer att vara gravid resten av mitt liv. En ganska mysig känsla på ett sätt, men samtidigt tar såklart suget över att få träffa den lilla krabaten som bökar i min mage
Min kompis fick för två veckor sedan- det var ganska så ofattbart att se hennes lilla tös och försöka föreställa mig, att en sådan liten människa, får plats och ligger inne i min mage
Har du haft några rejäla förvärkar ännu?
Jo visst är det det, men det verkar inte som Liten har koll på det riktigt, trots att jag talat om det både en och två gånger!!
Men annars går det ju bra, mår ju bra för att vara så pass gravid som jag är
Hur mår du då? Jag trodde nästan du var inne på förlossningen när du inte skrev här på ett tag
/Tillit - beräknat datum IDAG
Heheh, önskar att det var så, att jag varit inne på förlossningen
Men den som väntar på något gott
Har haft fullt upp att bli färdig med stallet. Har dock fått stränga order på att hålla mig helt still tills min sambo kommer hem från jobb. Ingen repris av röjningen av ladan, som jag gjorde för några veckor sedan
Ibland känns det som om att jag kommer att vara gravid resten av mitt liv. En ganska mysig känsla på ett sätt, men samtidigt tar såklart suget över att få träffa den lilla krabaten som bökar i min mage
Min kompis fick för två veckor sedan- det var ganska så ofattbart att se hennes lilla tös och försöka föreställa mig, att en sådan liten människa, får plats och ligger inne i min mage
Har du haft några rejäla förvärkar ännu?