Jultråden 2022

Jag det kan ju inte vara så svårt alls :) ! Inte förrän jag förstorade bilden så jag att det "bara" var en metallring och en ljusslinga. Jag trodde först att det var en plexiglasskiva med ljuspunkter i.... :D
Kanske man får fundera på hur man ska fästa den lite i ringen så att allt inte bara halkar av dock 😅
Jag hade provat med tejp men det hade kanske inte blivit så snyggt :angel:

Edit: Eller varför inte köpa ett snyggt band (rött eller svart etc) och snurra eller knyta rosetter runt punkterna där slingan är runt ringen :idea1: kan bli snyggt!

20221119_142612.webp
Blev riktigt bra :love:

Kanske man får fundera på hur man ska fästa den lite i ringen så att allt inte bara halkar av dock 😅
Jag hade provat med tejp men det hade kanske inte blivit så snyggt :angel:

Edit: Eller varför inte köpa ett snyggt band (rött eller svart etc) och snurra eller knyta rosetter runt punkterna där slingan är runt ringen :idea1: kan bli snyggt!
Det finns väldigt små buntband/stripes att köpa :idea:

Den har jag använt något år när jag inte hade lämpligt uttag vid fönster. Det är rejäla batterier (inte vanliga AA batterier direkt) man får köpa så de funkar nog inte att ladda upp igen, utan det blir en gångs användning av batterierna tror jag.
Annars var det bra, bara jag som var lat inför att byta dem när de tog slut :angel:
Tipsar finns sådan laddare med som tar alla varianter sv batterier förutom knappcell batterier från aaa och större....

I år blir första året med en oäkta gran :jawdrop: Har enbart haft riktig gran i alla år, men i år ska mamma flytta i början på januari och har bestämt sig för att inte julpynta. Vi fick därför ta hem hennes lyxiga ”plast”-gran igår. Hon köpte någon superdyr variant för några år sedan av återvunnen plast och jättefina barr, nästan svårt att se att den inte är äkta.
Får se om jag blir frälst eller kommer att återgå till riktig gran nästa år. Fördelen med en oäkta är väl att den kan sättas upp tidigt utan att bli ful och torr :p

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 307
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 695
Senast: Saeta
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 853
Senast: aiquen
·
Hästvård Osäker på var den här tråden egentligen ska vara.. Provar här eftersom det gäller sedering och i grunden igångsättning efter...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 576
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar