Jultråden 2022

20221116_210814.webp
Lägga in ett tips, köpte detta idag på Clas Ohlson. Batteridriven "glödlampa" så slipper använda uttag för hänga upp en stjärna.

Nu bara köpa lämplig stjärna också 🙈:rofl:

Nu har jag julpyntat färdigt, så otroligt skönt 😍 Ska bara ställa tillbaka de tomma lådorna och lådorna med förpackningar samt pyntet till julgranen. Ska få några besök innan jul (hör inte alls till vanligheterna) så nu behöver jag inte tänka på allt kaos som är tills det är klart utan alla ytor är tomma och rena nu igen 😁

Hoppas på att hinna baka lite i år! Jag kommer aldrig så långt vanligtvis 😅

Klart det räknas, det är ungefär vad jag gör också. Granris på verandan, lite ljuslyktor, och en krans eller två. Inomhus blir det tallris och lummer. Har ju inte lyckats få min järnek att gro än, ens, men längtar efter att få klippa ett par kvistar. Och jag har kletat mistel på några träd lite hoppfullt också :)
Där sa du nått, en kompis har en stor järnek som jag blitt lovad att få klippa av 😁 låter fint pyntat, jag vill ha massa grönt till julen 🌿👌 lummer känns ovanligt (tvungen googla, kände igen det på bild) dom får man nog vara lite försiktig med när man plockar,, fast till eget bruk går det ju bra ^^ hur pyntar du med det? spännande med mistel, hoppas den tar sig 🤞🎄

Där sa du nått, en kompis har en stor järnek som jag blitt lovad att få klippa av 😁 låter fint pyntat, jag vill ha massa grönt till julen 🌿👌 lummer känns ovanligt (tvungen googla, kände igen det på bild) dom får man nog vara lite försiktig med när man plockar,, fast till eget bruk går det ju bra ^^ hur pyntar du med det? spännande med mistel, hoppas den tar sig 🤞🎄
Kag tar liiite liiiite lummer från min egen mark och har i kransar. Är det på annans mark hade jag frågat först.

Igår var jag på HM Home och köpte massa julpynt till granen. Men dom kulorna jag gillar mest är slutsålda online och det fanns bara tre kvar i butik (som jag köpte). Nu funderar jag på hur jag ska få tag i minst tre till, de verkar väldigt populära och finns inte ens kvar på hemsidan så jag kan inte kolla lagerstatus på andra affärer heller 😒

Visa bifogad fil 105595
Lägga in ett tips, köpte detta idag på Clas Ohlson. Batteridriven "glödlampa" så slipper använda uttag för hänga upp en stjärna.

Nu bara köpa lämplig stjärna också 🙈:rofl:
Den har jag använt något år när jag inte hade lämpligt uttag vid fönster. Det är rejäla batterier (inte vanliga AA batterier direkt) man får köpa så de funkar nog inte att ladda upp igen, utan det blir en gångs användning av batterierna tror jag.
Annars var det bra, bara jag som var lat inför att byta dem när de tog slut :angel:

Den har jag använt något år när jag inte hade lämpligt uttag vid fönster. Det är rejäla batterier man får köpa så de funkar nog inte att ladda upp igen, utan det blir en gångs användning av batterierna tror jag.
Annars var det bra, bara jag som var lat inför att byta dem när de tog slut :angel:
Tanken är ska sitta i vardagsrumfönstret där inte finns lämpligt uttag.

Yes, D-batterier har 2st hemma efter köp av nått annat, jag inte kommer ihåg just nu var det var. Men efter @Tilly_85 skrev, tänkte ta tag i och fylla på lite mer batterier 😅. Ska bara komma ihåg det också :rofl:

Tanken är ska sitta i vardagsrumfönstret där inte finns lämpligt uttag.

Yes, D-batterier har 2st hemma efter köp av nått annat, jag inte kommer ihåg just nu var det var. Men efter @Tilly_85 skrev, tänkte ta tag i och fylla på lite mer batterier 😅. Ska bara komma ihåg det också :rofl:
Jag hade två stycken i varsitt fönster, så det blev dubbelt med batterierna för min del. Antagligen lite lättare med bara en :p
Men de såg lika fina ut som de vanliga!

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 307
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 695
Senast: Saeta
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 853
Senast: aiquen
·
Hästvård Osäker på var den här tråden egentligen ska vara.. Provar här eftersom det gäller sedering och i grunden igångsättning efter...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 576
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar