Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där sa du nått, en kompis har en stor järnek som jag blitt lovad att få klippa av låter fint pyntat, jag vill ha massa grönt till julen lummer känns ovanligt (tvungen googla, kände igen det på bild) dom får man nog vara lite försiktig med när man plockar,, fast till eget bruk går det ju bra ^^ hur pyntar du med det? spännande med mistel, hoppas den tar sigKlart det räknas, det är ungefär vad jag gör också. Granris på verandan, lite ljuslyktor, och en krans eller två. Inomhus blir det tallris och lummer. Har ju inte lyckats få min järnek att gro än, ens, men längtar efter att få klippa ett par kvistar. Och jag har kletat mistel på några träd lite hoppfullt också
Vi har också sådana, men jag tycker batteriet tar slut alltför snabbtVisa bifogad fil 105595
Lägga in ett tips, köpte detta idag på Clas Ohlson. Batteridriven "glödlampa" så slipper använda uttag för hänga upp en stjärna.
Nu bara köpa lämplig stjärna också
Kag tar liiite liiiite lummer från min egen mark och har i kransar. Är det på annans mark hade jag frågat först.Där sa du nått, en kompis har en stor järnek som jag blitt lovad att få klippa av låter fint pyntat, jag vill ha massa grönt till julen lummer känns ovanligt (tvungen googla, kände igen det på bild) dom får man nog vara lite försiktig med när man plockar,, fast till eget bruk går det ju bra ^^ hur pyntar du med det? spännande med mistel, hoppas den tar sig
Åh fasen , ställa in sig på köpa batterier då.Vi har också sådana, men jag tycker batteriet tar slut alltför snabbt
Jag har kärat ner mig i den här
Men jag vill att den ska hänga i fönstret inte stå...
Funderar på om det går att hänga den från klossen eller något? Det ser så julmysig ut
En god glögg för er som gillar glöggkryddor ;
Visa bifogad fil 105578
Ringen är någon form av metall. Den går liksom helt in i klossen vad jag ser.Måste klossen vara med? Vad är det för material på ringen?
Den har jag använt något år när jag inte hade lämpligt uttag vid fönster. Det är rejäla batterier (inte vanliga AA batterier direkt) man får köpa så de funkar nog inte att ladda upp igen, utan det blir en gångs användning av batterierna tror jag.Visa bifogad fil 105595
Lägga in ett tips, köpte detta idag på Clas Ohlson. Batteridriven "glödlampa" så slipper använda uttag för hänga upp en stjärna.
Nu bara köpa lämplig stjärna också
Tanken är ska sitta i vardagsrumfönstret där inte finns lämpligt uttag.Den har jag använt något år när jag inte hade lämpligt uttag vid fönster. Det är rejäla batterier man får köpa så de funkar nog inte att ladda upp igen, utan det blir en gångs användning av batterierna tror jag.
Annars var det bra, bara jag som var lat inför att byta dem när de tog slut
Jag tänker gör en själv, typ köpa metallring från panduro och en ljusslinga.Jag har kärat ner mig i den här
Men jag vill att den ska hänga i fönstret inte stå...
Funderar på om det går att hänga den från klossen eller något? Det ser så julmysig ut
Jag hade två stycken i varsitt fönster, så det blev dubbelt med batterierna för min del. Antagligen lite lättare med bara enTanken är ska sitta i vardagsrumfönstret där inte finns lämpligt uttag.
Yes, D-batterier har 2st hemma efter köp av nått annat, jag inte kommer ihåg just nu var det var. Men efter @Tilly_85 skrev, tänkte ta tag i och fylla på lite mer batterier . Ska bara komma ihåg det också
Jag "får" inte julpynta mer än adventsljusstakar och kalendrar innan sonen fyllt år och haft sina kalas. Släktkalaset är den 4e (fyller år 2e) så jag vet vad jag ska göra den 4e på kvällenKikar ofta in på tråden för jag älskar att julpynta, och hade gärna börjat för länge sen. Men jag ska flytta om några veckor så ingenting plockas upp förrän dess