Jultråden 2022

20221119_215708.webp

Så här blev vardagsrumsbordet 😃

Istället för att sova innan mitt nattskift (så sömnig nu 🥱) så bockade jag av massa julklappar när jag ändå hade ett ärende inne i Lund. Lyckades pricka in grantändningen också och hittade allt jag skulle införskaffa. Känns sjukt skönt att vara så väl förberedd, kommer hinna (har redan hunnit 😍) njuta en massa så som jag alltid velat 😍

På söndag ska jag till Vellingeblomman med en vän, det ska bli supermysigt även om det säkert är kaosmycket folk 🥰 Var inte så många datum och tider som gick att få ihop med 5-skift resp kontorstider och 2 h restid mellan oss, häst och barn o familj. Men nu jäklar 🤩

Idag har jag djupstädat lägenheten, putsat fönster samt julpyntat. Är lite sugen på att sätta pepparkaksdegen som varit så hyllad på det här forumet ikväll också. Sen har jag två paket kvar att köpa samt slå in alla julklappar kvar förutom maten. Tror mina gravidhormoner påverkar mig att vilja nesta. Har aldrig varit så här julig i mitt liv! Börjar tom fundera på att köpa julgardiner. Hjälp! Så blev jag officiellt medelålders då :D

Beställt och köpt ett gäng julklappar de sista dagarna och idag tvättat fönstren (nåja inte väldigt nogrannt då vi ju har inte minst en kattunge som trycker sin nos och resten mot fönstren...😄) mest för då är de ju i alla fall renare än innan och proceduren gjord innan jag sedan bytte till julgardiner och mumsat på första skumtomtarna i stallet tidigare 😄.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 332
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 695
Senast: Saeta
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 862
Senast: aiquen
·
Hästvård Osäker på var den här tråden egentligen ska vara.. Provar här eftersom det gäller sedering och i grunden igångsättning efter...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 600
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?