Knivhugg, sparkar mot liggande person, stryptag, slag med tillhygge av metall, vanlig misshandel, spottloskor, psykisk misshandel och satan så mycket mer.Vad gjorde han till slut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knivhugg, sparkar mot liggande person, stryptag, slag med tillhygge av metall, vanlig misshandel, spottloskor, psykisk misshandel och satan så mycket mer.Vad gjorde han till slut?
Nej tvärt om.I ett förhållande och i livet i allmänhet måste man väljs att göra saker som man inte vill för att det ska fungera i längden.
Min sambo är aldrig sexistisk.Om kvinnor är närvarande räknas de inte. Det hör till god ton att inte vara sexistisk i kvinnor s närvaro och det vet män om.
Det är bara vad du tror.Som kvinnor gynnas du om du klär dig traditionellt kvinnligt. På samma vis som du gynnas om du som man klär dig traditionellt manligt.
Verkligen , för att inte tala om de som inte anser det är något problem att anse att en kvinna ska skyla sin kropp på en badstrand, rädda män, fega män, kontrollerande män, gammeldags män.
Tror du på det där själv?Ex
1) Lättare att få jobb och bli befordrad.
2) Förfördelad på äktenskapsmarknaden där de bästa männen kommer att jaga dig.
Rödluvan och vargen är också en trevlig sagaEx
1) Lättare att få jobb och bli befordrad.
2) Förfördelad på äktenskapsmarknaden där de bästa männen kommer att jaga dig.
Och vad vet du om vad kvinnor vill ha?Jag föraktar inte de från de lägre klasserna. Däremot vill kvinnor helst inte ha män från de klasserna.
Men det finns en viss poäng i att visa att det fortfarande blir samma svar som sist.Jag undrar mer vad de rökt som orkar käbbla med nån som blivit bannad så många ggr under sina tidigare nick och fortfarande kör samma dravel.
Eh nej?Jo visst, men jag utgår från att TS förstår det.
Sedan menar jag att det är normalt och sunt beteende att anpassa sig för att tillfredsställa partners behov. Den som inte gör det får det i stort sett omöjligt att klara ett långvarigt förhållande eftersom partnern inte skulle få sina behov tillfredställda och sannolikt göra slut.
I ett förhållande och i livet i allmänhet måste man väljs att göra saker som man inte vill för att det ska fungera i längden.
Ja du brukar tjata om det.Jag är faktiskt väldigt socialt kompetent. Det är inget jag bara säger själv utan det är vanligt att jag får beröm för att jag är så social och rolig att umgås med, både av kvinnor och män.
Många (män) med otrevlig kvinnosyn kan ju vara ytterst "charmiga" på ytan. Social kompetens har ju inte så mkt med värderingar att göra..Ja du brukar tjata om det.
Så synd att vi inte får se något av det här på forumet.
Nej det är det inte.Däremot är det normalt att ha vissa krav på hur partnern klär sig.
Jo visst, men jag utgår från att TS förstår det.
Sedan menar jag att det är normalt och sunt beteende att anpassa sig för att tillfredsställa partners behov. Den som inte gör det får det i stort sett omöjligt att klara ett långvarigt förhållande eftersom partnern inte skulle få sina behov tillfredställda och sannolikt göra slut.
I ett förhållande och i livet i allmänhet måste man väljs att göra saker som man inte vill för att det ska fungera i längden.
Ja, partnern tröttnar om man inte tillgodoser dennes behov. Du har helt enkelt träffat fel män. Du skulle träffa en man som mig så skulle du trivas.Bahahahaha!
Här anpassas inte ett jefla jota serru.
Har haft långvariga förhållanden och varit den som dumpat eftersom jag tröttnat.
Ja du brukar tjata om det.
Så synd att vi inte får se något av det här på forumet.
Snart smälter vaxet som håller ihop dina fjädrar.Ja, partnern tröttnar om man inte tillgodoser dennes behov. Du har helt enkelt träffat fel män. Du skulle träffa en man som mig så skulle du trivas.
Jo.De flesta kvinnor brukar uppskatta att man är insatt i jämställdhetsfrågor. Gäller inte det dig?
Ja, partnern tröttnar om man inte tillgodoser dennes behov. Du har helt enkelt träffat fel män. Du skulle träffa en man som mig så skulle du trivas.
Jag har hittills inte sett några egenskaper hos dig som någon kvinna skulle trivas med.Du skulle träffa en man som mig så skulle du trivas.