Inte i mitt förhållande men annars anpasar jag mina åsikter.
Vet du vad, jag tror du är bitter på ditt vanliga liv och där blivit överlistad av en kvinna som är smartare än vad du är, trots att du anpassar dina åsikter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte i mitt förhållande men annars anpasar jag mina åsikter.
Fast nu är det jag som tröttnar, inte mina partners.
Jag betvivlar att jag skulle trivas med dig så tillvida att du inte råkar vara en galen ryss som super, slåss och är allmänt jävlig.
Det är ju det jag menar. Att du tröttnar för att de inte tillfredsställer dina behov.
Det är ju det jag menar. Att du tröttnar för att de inte tillfredsställer dina behov.
Tack och lov inser @Bison förmodligen att människor inte ska Behöva anpassa sig, och bryter förhållandet istället.
@Bison: Förlåt om jag tar mig friheter.
Håll dig till vanlig svenska, det blir rätt obegripligt när du försöker låtsas vara bildad.Att leva utom äktenskap är destruktivt. Att man inte skulle anpassa sig var nog bland det dummaste jag har hört. Eftersom det leder till destruktivt leverne.
Att leva utom äktenskap är destruktivt. Att man inte skulle anpassa sig var nog bland det dummaste jag har hört. Eftersom det leder till destruktivt leverne.
Att leva utom äktenskap är destruktivt. Att man inte skulle anpassa sig var nog bland det dummaste jag har hört. Eftersom det leder till destruktivt leverne.
Wow - snyggt ålat!Nja, Sverige är mångkulturellt numera. I vissa kretsar är det onormalt att ha bikini på badstrand samt onormalt att inte säga till frun att skyla sig om hon skulle ha det.
Samtidigt kan man fråga sig varför de traditionellt svenska värderingarna skulle vara överstående de nysvenska. Hur ska vi förövrigt lyckas med integration om vi svenskar inte accepterar annat än traditionellt svenska värderingar?
Jag älskar destruktiv leverne
Göra vad jag jag vill, när jag vill, äta choklad till kvällsmat, vara i stallet en hel dag, åka på semester med kompisar och bara chilla.
Destruktivt är underbart!
Nej då inte alls.Eftersom det leder till destruktivt leverne.
Nej då inte alls.
Att kunna fokusera helt på sig själv och sin livsgärning kan vara mycket konstruktivt.
Nej, dina värderingar är inte som vilken annan mans. De är misogyna, sunkiga, outdated och waaay från majoriteten av mäns.Rövhatt? Mina värderingar är som vilken man som helst. Kvinnor blir förolämpade om män är ärliga.
Bill Maher sa något klokt när han menade att mäns tankar gör kvinnor upprörda. Kvinnors tankar gör män uttråkade.
Wow - snyggt ålat!
Om kvinnor är närvarande räknas de inte. Det hör till god ton att inte vara sexistisk i kvinnor s närvaro och det vet män om.
Nej, dina värderingar är inte som vilken annan mans. De är misogyna