Jag har hittills inte sett några egenskaper hos dig som någon kvinna skulle trivas med.
Fast det beror bara på att min ambition inte är att charma dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittills inte sett några egenskaper hos dig som någon kvinna skulle trivas med.
Du har inte lyckats charma någon här i tråden heller.Fast det beror bara på att min ambition inte är att charma dig.
Jo.
Men du är inte insatt utan du är ute och cyklar på fel spår.
Fast det beror bara på att min ambition inte är att charma dig.
Det finns inget charmigt med unkna värderingar, men du kanske anpassar dig i ditt förhållande och är tyst?
Du är inte påläst heller.Fast du borde väl förstå skillnaden mellan att vara påläst och att du inte uppskattar mina värderingar.
Fast du borde väl förstå skillnaden mellan att vara påläst och att du inte uppskattar mina värderingar. I ett samtal i verkliga livet hör det dessutom till god ton att beakta kvinnans känsloliv. Då blir det ett visst åsiktsfilter på och det blir mer samtalslikt och trevligt för henne.
Nej det beror på din oattraktiva framtoning.Fast det beror bara på att min ambition inte är att charma dig.
Du är inte påläst heller.
Du visar mest hur okunnig du är om väldigt många saker.
Men vad lever du med för märklig människa som står ut med det där?Inte i mitt förhållande men annars anpasar jag mina åsikter.
Fast du borde väl förstå skillnaden mellan att vara påläst och att du inte uppskattar mina värderingar. I ett samtal i verkliga livet hör det dessutom till god ton att beakta kvinnans känsloliv. Då blir det ett visst åsiktsfilter på och det blir mer samtalslikt och trevligt för henne.
Så du ljuger med andra ord om vilken rövhatt du är?Fast du borde väl förstå skillnaden mellan att vara påläst och att du inte uppskattar mina värderingar. I ett samtal i verkliga livet hör det dessutom till god ton att beakta kvinnans känsloliv. Då blir det ett visst åsiktsfilter på och det blir mer samtalslikt och trevligt för henne.
Vi kan ju bara bedöma det vi ser här och det är en mansgris.Det stämmer inte. Tråkigt att du inte kan vara ärlig nog och medge min kompetens.
En av mina starka sidor socialt är just att jag är påläst på det mesta och kan samtala om så gott som allt. Mat, idrott, teknik, politik, psykologi, filosofi, biologi mm mm. You name it.
Nej det är bara som du tror.En av mina starka sidor socialt är just att jag är påläst på det mesta och kan samtala om så gott som allt. Mat, idrott, teknik, politik, psykologi, filosofi, biologi mm mm. You name it.
Så du ljuger med andra ord om vilken rövhatt du är?
Nej det är bara som du tror.
Och så är din omgivning artiga nog att spela med.
Du verkar sakna mig.
Rövhatt? Mina värderingar är som vilken man som helst. Kvinnor blir förolämpade om män är ärliga.
Bill Maher sa något klokt när han menade att mäns tankar gör kvinnor upprörda. Kvinnors tankar gör män uttråkade.
Märkligt, jag slår vad om att det annars är dina åsikter som tråkar ut oss, både kvinnor och riktiga män på forumet. Upprörda är att tillskriva din person för stor betydelse, vi är vana med allehanda typer långt innan du bannades första gången.Rövhatt? Mina värderingar är som vilken man som helst. Kvinnor blir förolämpade om män är ärliga.
Bill Maher sa något klokt när han menade att mäns tankar gör kvinnor upprörda. Kvinnors tankar gör män uttråkade.
Du brukar köra med den när du liksom kör fast i argumenten.Du är tyvärr bara ett exempel på att många kvinnor inte kan skilja på sak och person.
Ja, partnern tröttnar om man inte tillgodoser dennes behov. Du har helt enkelt träffat fel män. Du skulle träffa en man som mig så skulle du trivas.