Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påhopp? Verkligen? Hur läser du inlägg egentligen?
Och vad gäller ihopklumpningen, jag förstår varifrån mammas kommer. Jag gjorde samma tolkning på det du skrev som mammas. Att du sedan säger att så menade du inte punkt för ju inte leken framåt. Försök förklara igen hur du menar om det inte verkar som vi andra förstår.
Jag är böjd att hålla med dig här. Jag tycker att dramatiks argumentation här faktiskt inte hänger ihop med hur leken har varit.
Hoppar in lite snabbt. Vill bara påpeka att jag sätter Mumorsan åt det godare hållet pga hur Monstermom tjafsade med henne, främst om en smiley, inte för hur hon röstade.
Okej, okej, chill. Jag menade väl mer anklagelse, med ett bättre ord.
Men jag förstår inte vad det är som inte går att förstå? Habina var ju också med från början av min undran och det andra inlägget med den "hemska smileyn" i har jag försökt förklara men ingen har hittills förklarat vad de vill ha förklarat utan bara ställt samma frågor. Hur ska jag då veta vad det är ni undrar över?
Jag är tveksam till om anklagelse är ett bättre ord faktiskt. Leken går ju ut på att hitta onda, mammas luftade en tanke (kanske inte på det smidigaste sättet).
Det kan vara så att det du svarar inte är svar på det de undrar. Frågar de samma sak om och om igen kanske du ska fundera på om det du vill förmedla inte kommer fram.
Vad är det som inte hänger ihop? Läs även mitt senaste svar till TLV innan du svarar.
Jag skrev att läser man dina inlägg på rad, alltså så som de står när jag endast läser dina inlägg så ser det lustigt ut. Varifrån får du att alla de inlägg jag citerade från dig skulle handla om mig och Caisa bara?
Nog tycker jag att det ser lustigt ut att man först reagerar, men glömmer på vad, letar upp det och konstaterar att man inte reagerade så mycket på det ändå. För att bara något inlägg senare skriva att man inte hittar något alls att reagera på. Det är motsägelsefullt liksom och något jag tycker är märkvärdigt.