Jag håller med dig där.
Har faktiskt inte tänkt på det på det viset, men när jag läser vad du skriver så inser jag att du har väldigt rätt.
Jag tycker också han var väldigt snabb med att tala om att jag hade "gjort fel" och den känslan sänkte mig faktiskt lite. Hade ångest idag vilket säkert berodde på det.
Jag tror att han trodde att jag märkte det på honom, vilket jag inte gjorde.
Så hade han bara hållt det för sig själv så hade det varit bra, i alla fall för mig.
Jag märker direkt att jag blir på mer helspänn, frågar om saker är ok, ser till att vara först med att laga mat, hämta barn osv....
Nu på kvällen har jag dragit mig undan också. Jag känner ganska tydligt att jag vill vara ifred, helt enkelt.
Det är ungefär som ett jättelångt julfirande. Efter ett tag vill man inget hellre än att gästerna ska gå så man får vara själv.
Tack och lov har vi det ordnat så i huset att jag har ett eget (sov)rum som jag dessutom har inrett precis som jag vill ha det.
Det är mysigt och här kan jag koppla av.
En annan sak, jag har inte skrivit det här förut.
Vet inte varför, kanske för att jag inte vill att era svar ska påverkas av det.
MEN, han HAR snokat på min IPad och sett vad jag har skrivit här.
Han säger att jag hade den helt uppställd och han råkade se vad som stod och tänkte, vad intressant bla, bla, bla....... Sen upptäckte han vad det var frågan om.
Har lite svårt att tro på tillvägagångssättet.
Jag har varit väldigt noga med att inte ha IPaden öppen.
Men det är ju väldigt lätt att gå in och kolla historiken om man vill.
Uppenbarligen vet han mitt användarnamn också även om jag aldrig nämt det för honom.
Det var det som gjorde att att han skrev mailen till mig.
Just den biten kändes lite halvkymig och jag kunde bara inte med att säga det här också.
Han har lovat att inte kolla här mer. Men vad vet jag?
Samtidigt kan jag inte ta hänsyn till det heller, tycker jag.
Jag har bett honom låta bli att snoka och han har sagt ok, så jag får väl utgå från det.
Så sammantaget, jag har fortfarande lite svårt med tilliten.......
Men samtidigt, jag står för det jag skriver och han har fått samma (och mer) information än vad ni har fått.