Jag tänkte börja föda upp lantbruksmaskiner.

Kom att tänka på det här med parningstider för traktorer. Borde det inte vara dax att dom börjar få vårkänslor nu?
Jag är lite orolig, för Herr Lundberg står hellre och snackar olja med StigA än att vurma runt BrittMarie O_o
Hur kan jag se om BrittMarie har börjat löpa?

Kolla ! Tror den är i höglöp.
20210310_155017.webp

Då kan du få a-traktor, det är ju korsningar mellan bil och lantbruksmaskiner. Det är ju lite tråkigt att de har blivit så himla lukrativa att föda upp igen, det gör bara att renras aveln blir tunnare. Men det kanske vore något för @Scata att titta på, hon som är ute efter pengar. 🙄
Man märker verkligen vad för korsningar av dem, orkar knappt någonting och är inte så säkra heller! Galet att man låter tonåringar köra dem :cautious:
Jag har hört att a-traktorer föds infertila förresten, så man behöver inte oroa sig över att tonåringens a-traktor ska komma nära gårdens fina traktor :up:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 804
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
13 040
Senast: Niyama
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 103
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Föl 2023
  • 07:or del 23

Omröstningar