Fast är det som med åsna+häst? Beroende på mor och far om avkomman blir fertil eller ej?Jag har hört att a-traktorer föds infertila förresten, så man behöver inte oroa sig över att tonåringens a-traktor ska komma nära gårdens fina traktor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast är det som med åsna+häst? Beroende på mor och far om avkomman blir fertil eller ej?Jag har hört att a-traktorer föds infertila förresten, så man behöver inte oroa sig över att tonåringens a-traktor ska komma nära gårdens fina traktor
Fast bägge mulor och mulåsnor är infertila när jag googlar på det, spelar ej roll om vilken förälder är åsnan etc.Fast är det som med åsna+häst? Beroende på mor och far om avkomman blir fertil eller ej?
Fasen vad jag lär mig nya saker av buke .Fast bägge mulor och mulåsnor är infertila när jag googlar på det, spelar ej roll om vilken förälder är åsnan etc.
Njaaaa. Alla han mulor/mulåsnor är sterila, men en del hon djur är fertilaFast bägge mulor och mulåsnor är infertila när jag googlar på det, spelar ej roll om vilken förälder är åsnan etc.
Här i krokarna finns det flera stora flockar.Vad säger ni om fusktraktorer (a-traktorer)? Varför avlas det på sådana, de har väl inga arbetsegenskaper kvar? Har de fortfarande arbetsvilja?
Jag tycker synd om dem varje gång de hostar förbi
Det är så oerhört få som värdesätter en rejäl remskiva idag. Därför de blivit ovanliga.skulle vela se en sån här ursprungs traktor någon gång
Visa bifogad fil 66007
Den kan sätta tassarna på nästan alla underlag, förutom lava typ.Det är så oerhört få som värdesätter en rejäl remskiva idag. Därför de blivit ovanliga.
Men punkteringsfria däck är en fördel.
Och alla dessa klisterlappar..!Här i krokarna finns det flera stora flockar.
Men arbetsegenskaper var det länge sedan man slutade avla på. Folk har dem bara för hobby numera.
Då sprider sig ofelbart mindre lämpliga exteriöra drag när man bortser från funktionaliteten i urvalet.
Fler är så låga att de skrapar i en vanlig vägbula även i krypfart och många har dåliga ljuddämpare. En del märkliga blåfärgade och blinkande belysningar förekommer också som ingen seriös uppfödare borde avla på.
Dessutom är de så högljudda! De kommer ofta med alldeles för kraftiga högtalare för sin storlek. Speciellt när de är ute på kvällarna kan de dunka och låta för fullt. Och bryr sig ägarna om att deras små gull stör andra? Neeee....Här i krokarna finns det flera stora flockar.
Men arbetsegenskaper var det länge sedan man slutade avla på. Folk har dem bara för hobby numera.
Då sprider sig ofelbart mindre lämpliga exteriöra drag när man bortser från funktionaliteten i urvalet.
Fler är så låga att de skrapar i en vanlig vägbula även i krypfart och många har dåliga ljuddämpare. En del märkliga blåfärgade och blinkande belysningar förekommer också som ingen seriös uppfödare borde avla på.
Oh gamle Mogul. Folk brukar minnas honom - han fick tior på så gott som allt på sitt bruksprov. Och snygg var han. Men jag kände hans ägare - redan på sin tid var han mer för show än arbete. De hade ett par John Deere i maskinhallen att arbeta med.skulle vela se en sån här ursprungs traktor någon gång
Visa bifogad fil 66007
skulle vela se en sån här ursprungs traktor någon gång
Visa bifogad fil 66007
En del hamnar hos samlare och muséer, men en del av dem tar väl hand om sina traktorer åtminstoneMatadoraveln av John Deere bevisar ju ännu en gång att just han har något alla vill ha. Det går inte att behålla dessa i aveln om man inte korsar in matadorerna. Avelsren i all ära men hur går man med dem som inte går att sälja? Var hamnar de?
Jäklar vad hen spänner upp sig. En får ju hoppas ägaren annonserar på Plocket efter någon sugen traktorpartner så hen får para sig. Jag menar det måste ju vara en rättighet för alla hormonstinna traktorer att få ligga.Kolla ! Tror den är i höglöp.
Visa bifogad fil 65992
Och gärna med en traktorpoo så det blir en designtraktor avkomma som går att sälja för skjortan o brallorna.Jäklar vad hen spänner upp sig. En får ju hoppas ägaren annonserar på Plocket efter någon sugen traktorpartner så hen får para sig. Jag menar det måste ju vara en rättighet för alla hormonstinna traktorer att få ligga.
JA en ser ju ofta spår efter löp med dessa maskiner. Dom ränner fram o tillbaka på vägen. Helt snurriga uppenbarligen.Tänk på alla stackars bönder som måste hålla dem i styr så att de håller sig till sitt arbete och inte ger sig iväg till närmsta gård.
Vrålar gör de ocksåJA en ser ju ofta spår efter löp med dessa maskiner. Dom ränner fram o tillbaka på vägen. Helt snurriga uppenbarligen.