Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättebra. När du har svar därifrån är det betydligt enklare att se framtiden.Jag har bokat en tid på banken för att titta på min ekonomi, mina lån, lånelöfte etc - även det nästa vecka.
men sen blir jag allvarligt orolig över vilket minne vissa tycks ha....
Sitter lite i samma sits och går omkring med en stor klump i magen över att min man ska släppa samma bomb![]()
Men om du känner och tänker så, varför i all världen tar du inte upp det med honom?
Men du måste ju ta upp det! Du kan ju inte gå omkring såhär förstår du väl.Han är knappt hemma "jobb?" sen en tid. Kommer hem 24.00 och då har det inte varit läge för prat om detta. Jag har fått ett pm från partnern till den andra kvinnan om det hela :-( .
Men du måste ju ta upp det! Du kan ju inte gå omkring såhär förstår du väl.
Ta upp det och red ut det. Vad har du att förlora ifall du mår dåligt redan?
Så om jag har förstått det rätt väntar du hellre på den dagen han berättar och under tiden så lever du hellre i ovisshet och mår jättedåligt över att han är otrogen bara för att du inte klarar dig på egen hand än att fråga och få reda på sanningen?För att då rasar mitt liv. Inget jobb, ingen utbildning, ingen förmögenhet så jag vet inte hur jag ska överleva om vi skiljer oss. Kvinnofällan som alla varnade mig för.
Liten uppdatering -
Status - allt är kapitalt skitdåligt, men livet rullar vidare fast inte i samma form som förut.
Så om jag har förstått det rätt väntar du hellre på den dagen han berättar och under tiden så lever du hellre i ovisshet och mår jättedåligt över att han är otrogen bara för att du inte klarar dig på egen hand än att fråga och få reda på sanningen?
Snälla, ta makten över ditt eget liv istället.
Han är knappt hemma "jobb?" sen en tid. Kommer hem 24.00 och då har det inte varit läge för prat om detta. Jag har fått ett pm från partnern till den andra kvinnan om det hela :-( .
Det jag tänkte var att du måste prata om din oro med honom. Oavsett vad som har hänt eller inte. Finns han bara till hands på natten får ni väl prata på natten. Ser inte problemet med just det.
Oavsett vad som händer så är det väl inte alls klart att det är exakt så som hon beskriver? Mannen kanske inte alls tänkt att de ska gå skilda vägar - utan kanske har enorma problem på annat håll. Förhållandet verkar väl sakna minst en eller ett par kommunikationsvägar....
Det måste, trots läget, vara bättre att ta makten själv efter förutsättningarna och få bilda sig en uppfattning om läget med så mycket information som möjligt.
Samhället ser till så att du överlever oavsett vilket utgångsläge du har. Så det behöver man definitivt inte vara orolig för.