Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, samtal bokat till på tisdag 8.15. Bra uppstart inför mötet på familjerätten kl 13 samma dag.
Jag är imponerad av dig. Vilken drivkraft!
Varmt lycka till på tisdag, vi alla är med och cyberstöttar dig![]()
Har aldrig gått till kurator, i terapi eller dylikt innan. Jag vet inte hur "fucked up" jag är i huvudet just nu och vad som bara är helt rimliga reaktioner på en jobbig situation.
KL
Tack tack tack tack alla ni snälla underbara människor som stöttar
Det är helt fantastiskt vilket stöd ni har uppbringat till mig och det har varit jättenödvändigt att få ventilera med folk utanför min närmaste familj. De är toppen, men de är partiska och alldeles för känslomässigt inblandade för att kunna ge mig allt stöd jag behöver. Deras åsikter färgas ju starkt av deras egna känslor, sorg och vanmakt.
Jag har nu under morgonen sett till att kopiera in hela tråden i ett dokument. 174st A4-sidor hittillsSka kopiera över min första tråd också, för jag kommer nog att behöva läsa igenom det här någon gång framöver, när allt har lugnat ner sig.
Oj, ville han prata frivilligt?
Men nu hängde jag inte med, har missat senaste dagarnas utveckling. Vet att du inte vill separera barnen, vill du att båda ska bo varannan helg hos pappan? Eller även babyn varannan vecka? Jag trodde den var för liten för det?
Sen tyckte han inte att bebisen ska bo på heltid hos mig (varvid jag svarade att då får han dra mig inför tingsrätten) och han vill att familjerätten ska svara på om inte bebisen kan börja bo varannan vecka tidigare än runt 3-årsåldern som är något av "praxis".
TS inlägg
framgår väl ganska klart vad TS vill och inte vill?
Du har inte funderat på att resa bort någon vecka och låta honom ta bägge barnen under den tidenOch igår kväll kom det. Han ville prata. Det enda tänkbara alternativet för honom är varannan vecka för sonen. Så ja, han vill separera syskonen. Inte för deras skull utan för att sonen har rätt till sin pappa som han säger.
Och igår kväll kom det. Han ville prata. Det enda tänkbara alternativet för honom är varannan vecka för sonen. Så ja, han vill separera syskonen. Inte för deras skull utan för att sonen har rätt till sin pappa som han säger.
Sen tyckte han inte att bebisen ska bo på heltid hos mig (varvid jag svarade att då får han dra mig inför tingsrätten) och han vill att familjerätten ska svara på om inte bebisen kan börja bo varannan vecka tidigare än runt 3-årsåldern som är något av "praxis".
Jag kunde bara säga FY FAN och "nu avslutar jag samtalet, för jag kommer inte kunna stå för vad jag säger och gör".