Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma taktik körde jag. Minst komplicerat.Efter att gått på en mina med en som inte riktigt var psykiskt stabil, undvek jag telefonen.
Om man inte har lämnat ut sitt telefonnummer är det lättare att förbli någorlunda anonym.
Träffas snabbt på neutral mark var min melodi.
Ang det där med telefonnummer så går det ju att skaffa kontantkortstelefon att ha som "dejtingtelefon" eller något
Själv skulle jag inte träffa någon från nätet utan att ha fått ett telefonnummer. Kollar sedan upp så att numret stämmer med namnet personen säger sig ha, att adress stämmer, googlar namnet osv... Visar det sig att något inte stämmer så träffar jag inte personen.
Jag stalkar mina tilltänkta offer ordentligt innan ev träff. Förvånad att inte alla gör det
Han jag syftade på träffade jag i torsdags sen har jag knappt hört av han...
jag min vana trogen fortsatte med "dejtandet" och sitter typ alltid på badoo på jobbet... Har träffat några jag lätt skulle kunna tänka mej att se mer... Men nää ..
Fast just nu sitter jag å väntar på en 19 åring
Han va här söndag till måndag och ska sova över idag med...
Sexet är HELT OK :P sen får jag se vad som händer med honom... Han undrar om jag vill ha nåt seriöst... Vilket jag ju vill .... Frågan är bara om jag vill det med honom :P
Jag har lämnat ut mitt nr till två pers innan dejt. Är väldigt skeptisk. Dels gillar jag inte att prata i telefon. Den ena tänkte jag som du, men vi har ju gemensamma bekanta. Och visst han var ju inte våldsam och farlig så, men bra duktig på telefonterror... Efter det är jag ännu mer skeptisk till att lämna telefonnr. Men jag hoppas att din vet hur man uppför sig! Lycka tillHan har gett sin adress och bad mig kolla på google maps och vi har gemensamma bekanta. Tror inte han är "farlig", så jag tror jag snart (kanske imorgon) säger att han får ringa. Annars kanske någon annan hinner "ta" honom före mig Så gick det för ett antal år sedan precis för att jag inte vågade prata med honom i telefon då han föreslog.
Trist om det känns så! har han sagt nåt som antyder det?@detordnarsig
Killen jag har träffat ett tag, vi har bestämt att vi ska prata till helgen, vilket inte känns som om det kommer sluta på ett bra sätt.
@detordnarsig Vad tråkigt med kk'n! Är det för att du vill ha det som du inte kan få, eller visste du redan innan att du kände lite mer för honom. Vet du varför det inte funkade? (Eller försöker du sluta tänka på honom nu?)
Killen jag har träffat ett tag, vi har bestämt att vi ska prata till helgen, vilket inte känns som om det kommer sluta på ett bra sätt.