Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
@detordnarsig
Ajdå, jag kan tycka det är svårt nog med två olika viljor. Jag är van vid mina vänner, jag känner de så bra och vi har inga problem att kompromissa. Varför verkar det så svårt när det ska handla om en partner?

@tigerflicka

Åt er båda. Ja, jag har fått lite sådana vibbar. Han har velat (inte uttalat), men jag har märkt att han inte är lika intresserad sedan innan. P.g.a. saker han sagt. (Saker jag inte vill ta upp här. :))
Så det är jag som initierat samtalet och jag tror inte jag är helt ute och cyklar.

Och jag är i den åldern där folk haft en 40-årskris, hittat ny partner, skaffa sig nya kärleksbarn och separerat igen. Mao har män i 50-årsåldern ganska små barn.
Ytterst irriterande. :meh:

52an hade vuxna barn, och då insåg jag hur skönt det var. Han som ska ringa ikväll har en 10- och en 13-åring. Smått smått smått :meh:

Och jag är glad för att dejten jag hade i lördags inte har hört av sig, fast han var väldigt på och skulle ringa. Han insåg kanske också i efterhand att kemin inte var jättebra.

Ska på dejt på onsdag, ska bli intressant. Även om jag egentligen inte tror att det blir ngt så verkar det vara en kul kille. Räknar med att det blir trevligt oavsett.

Jag är inget fan av barn vilket står i min press. Vill varken ta hand om andras eller skaffa egna.
Hur många har skrivit till dig och försökt få dig att inse att du kommer ändra dig på den punkten? :P

Jag själv vill absolut inte ha barn. Skulle jag få kontakt med en man som har barn så hade det aldrig blivit mer än en ytlig bekant. Trots det har jag fått höra från flera manliga kontakter (oavsett vilken typ av relation vi haft) att jag nog kommer ångra mig, att det vore kul att se mig som morsa osv... Gah! Av den anledningen har jag också fått för mig att i princip alla män i hela universum vill ha ungar, såå jag kommer om inte annat därför vara singel resten av livet ;)

Hur många har skrivit till dig och försökt få dig att inse att du kommer ändra dig på den punkten? :P

Jag själv vill absolut inte ha barn. Skulle jag få kontakt med en man som har barn så hade det aldrig blivit mer än en ytlig bekant. Trots det har jag fått höra från flera manliga kontakter (oavsett vilken typ av relation vi haft) att jag nog kommer ångra mig, att det vore kul att se mig som morsa osv... Gah! Av den anledningen har jag också fått för mig att i princip alla män i hela universum vill ha ungar, såå jag kommer om inte annat därför vara singel resten av livet ;)

Haha!
Det är inte så många faktiskt.
Däremot är det många som skriver som står att de vill ha barn i deras faktaruta. Då brukar jag vänligt påpeka att du verkar trevlig men Iom att jag inte vill ha barn så kommer det inte fungera.
Vissa svarar inte alls och andra skriver typ att det var ju synd att jag känner så.

Gulp! Han ringer ikväll... :nailbiting:

Hmm...vet inte...han var väl trevlig men verkade lite trög. Kanske för att han ÄR trög eller kanske för att han var nervös. Nå, vi ska höras igen så får vi se. Just nu känner jag mig lite besviken på nåt sätt :(

Berätta ni som vet - kan det ändra till det bättre?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V