Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
@RedHyuuga Jag tycker att det låter jättebra att du ska söka hjälp med det du beskriver. Det verkar som en nödvändig förutsättning för att du ska kunna ha relationer där båda parter mår bra.

Finns många knasbollar på nätet av båda könen ju - sen är ju frågan om det nån anser konstigt kanske nån annan tycker är charmigt ju ... vem vet ;)

Hoppas inte du menar att våld i nära relationer kan vara okej och knasbollcharmigt? Det låter nästan så.

@RedHyuuga Jag tycker att det låter jättebra att du ska söka hjälp med det du beskriver. Det verkar som en nödvändig förutsättning för att du ska kunna ha relationer där båda parter mår bra.

Hoppas inte du menar att våld i nära relationer kan vara okej och knasbollcharmigt? Det låter nästan så.
Nej Nej å åter Nej ...... våld är aldrig okej ... då formulerade jag mig fel...

Jo det är väl det, det sura är att jag troligen ärvt problemen från min far då han tydligen är likadan... känns väl sådär, i och med att mamma å pappa är skiljda just pga det där... :/

Hjälp mig nu! Reggade mig på mötesplatsen igår och fick genast kontakt med en man som verkar både vettig och trevlig. Vi har skickat lite meddelanden fram och tillbaka under dagen. ...och nu vill han ringa :eek:

Hur snabbt brukar ni prata i telefon?
Oj. Jag gillar inte att prata i telefon alls, så för mig är det typ väldigt väldigt sällan. Hellre träffas direkt. Men kör om det känns rätt :up:

Hjälp mig nu! Reggade mig på mötesplatsen igår och fick genast kontakt med en man som verkar både vettig och trevlig. Vi har skickat lite meddelanden fram och tillbaka under dagen. ...och nu vill han ringa :eek:

Väldigt olika. Beror på. Jag är egentligen ingen telefonmänniska. Men då är det på nåt sätt ändå ett test, om det funkar i telefonen så borde det funka ännu bättre irl.

Hade det varit jag, så hade det nog tagit tid innan jag vågat ringa då jag har telefonfobi till okända människor. Möjligt hade jag skickat fler meddelanden för att bygga upp en "säker grund" innan jag hade vågat mig på att ringa, men det är jag.

Vad säger din magkänsla? Lita på den. :)

Tackade precis nej till att lära känna en man med fem barn mellan två- tio år boendes på heltid hos sig,

Jag kanske är taskig men tror inte det skulle bli rätt. Jag orkar inte med fem barn., jag har en vän som har fem barn och jag är helt sluuuut när jag går därifrån.

Senast ändrad:
Tackade precis nej till att lära känna en man med fem barn mellan två- tio år boendes på heltid hos sig,

Jag kanske är taskig men tror inte det skulle bli rätt. Jag orkar inte med fem barn., jag har en vän som har fem barn och jag är helt sluuuut när jag går därifrån.
Jösses, det hade jag aldrig orkat med. När skulle han ha tid att ses?

Jösses, det hade jag aldrig orkat med. När skulle han ha tid att ses?
Jag undrar också hur han ska ha tid för relation.
Sen undrar jag vilket utrymme partnern får? Eftersom det är fem barn och alla är så små så undrar jag om man kommer hamna i en mamma-roll?
Jag tror det passar någon annan bättre än mig. Någon som drömmer om storfamilj.

Kör på (om du inte själv tycker telefonen är djävulens verktyg) - vad är det värsta som kan hända?

Inte alls.
De två ggr jag gjorde det verkade de båda männen tro på tok för mycket och hade för stora förhoppningar på dejten. Nästan som om vi vore ett par på dejten.
Efter det ville jag ta en titt på människan först och känna av han lite innan jag gav ut mitt nummer.

Inte alls.
De två ggr jag gjorde det verkade de båda männen tro på tok för mycket och hade för stora förhoppningar på dejten. Nästan som om vi vore ett par på dejten.
Efter det ville jag ta en titt på människan först och känna av han lite innan jag gav ut mitt nummer.

Nu meddelade jag iaf honom att jag gärna hörs, men inte riktigt ännu, och att jag anser att det är bra att ses/höras ganska fort. Risken finns ju, ja, att förhoppningarna blir onödigt stora om det funkar per telefon. ...men i jobbet har jag märkt att en man som låter mysig och sexig i telefon kan visa sig vara nåt helt annat...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka