Han dammsuger youtube efter ett lämpligt svar, jag lovar ...
Synd!
Eller förmodligen tur ...
Förmodligen tur, jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han dammsuger youtube efter ett lämpligt svar, jag lovar ...
Synd!
Eller förmodligen tur ...
Jag hör också det där romantiska pratet om komplettering främst på buke (och i musik/film). Delvis beror det väl på att vi ofta på buke mejslar vidare i argumentationer och gör oss mer tydliga än vad man gör i vanligt pratande umgänge. Och på att befolkningen på buke är klart mer spretig än en ordinär umgängeskrets.
På buke tycker jag iofs också att jag ser mycket som idealiserar att man ska "ge och ta"`, att man ska "kompromissa" och att "det går upp och ner". Jag tycker att det låter jättetrist. Varför står folk ut med det? Sådär superromantiskt låter det ju inte, det kan man inte säga, men det låter ju ändå som att man bör (?) stå ut med rätt mycket för att bevara sitt förhållande. Själv har jag svårt att riktigt se poängen med det.
En teori kan ju vara en del människor inte är stöpta enligt Petruskamallen, och därför värdesätter själva fenomenet tvåsamhet högre än vad som görs inom den mallen.På buke tycker jag iofs också att jag ser mycket som idealiserar att man ska "ge och ta"`, att man ska "kompromissa" och att "det går upp och ner". Jag tycker att det låter jättetrist. Varför står folk ut med det? Sådär superromantiskt låter det ju inte, det kan man inte säga, men det låter ju ändå som att man bör (?) stå ut med rätt mycket för att bevara sitt förhållande. Själv har jag svårt att riktigt se poängen med det.
Beror helt på er kontakt tycker jag. Har man haft en del kontakt tycker jag att det är vettigt att säga tack, men nej tack. Är det "massutskick" tycker jag det är helt okej att bara strunta i tycker jag.Ser att folk är inne i en annan diskussion men frågar ändå.
När man nätdejtar, vad gör man med alla som hör av sig som man inte är överhuvudtaget intresserad av? Ignorera rakt av? Alla mina vänner tjatar på mig att jag ska nätdejta men det ger mig i princip ångestMen ska försöka hålla ut en vecka iaf. Som förra gången
![]()
Ser att folk är inne i en annan diskussion men frågar ändå.
När man nätdejtar, vad gör man med alla som hör av sig som man inte är överhuvudtaget intresserad av? Ignorera rakt av? Alla mina vänner tjatar på mig att jag ska nätdejta men det ger mig i princip ångestMen ska försöka hålla ut en vecka iaf. Som förra gången
![]()
Ser att folk är inne i en annan diskussion men frågar ändå.
![]()
Ingen aning men jag gillade känslan. Tyvärr så tog det ju slut efter nästan 3 år och jag har aldrig varit i närheten av att känna så igen. I vinter är det kors i taket 30 år sedan jag träffade honom första gången, skumt, har inte tänkt på det förrän nu.Intressant. Vet du vad det var som gick dig att känna så?
Låter som om han fastnat i en flirtig jargong och glömt bort att den kan leda till något också. Lätt gjort, tror jag. Jag blir galen på sånt.Den här kollegan. Han ger massa inviter hela tiden. Nu svarade jag upp på en av dem, han blev plötsligt avvaktande och jag fick rädda allting genom att skämta bort det.
Varför är han så besvärlig?
Jag vet ju att om jag frågar rakt ut kommer jag inte få något vettigt svar på det heller![]()
Låter som om han fastnat i en flirtig jargong och glömt bort att den kan leda till något också. Lätt gjort, tror jag. Jag blir galen på sånt.
Är han verkligen singel? En del i förhållanden flirtar ju rätt vilt men backar som tusan om de får respons.Nu gick han direkt tillbaka till den igen.
Jag känner ju honom bra och han har inte varit såhär när jag varit gift.
Jag blir knäpp på att inte riktigt veta vad han vill.
Är han verkligen singel? En del i förhållanden flirtar ju rätt vilt men backar som tusan om de får respons.
På buke tycker jag iofs också att jag ser mycket som idealiserar att man ska "ge och ta"`, att man ska "kompromissa" och att "det går upp och ner". Jag tycker att det låter jättetrist. Varför står folk ut med det? Sådär superromantiskt låter det ju inte, det kan man inte säga, men det låter ju ändå som att man bör (?) stå ut med rätt mycket för att bevara sitt förhållande. Själv har jag svårt att riktigt se poängen med det.
Jag orkar inte läsa om husdjur och prioriteringar i frågan.
Jag har fått ett nytt mail ifrån "blind-date-snubben". Nu föreslår han att vi ska träffas på någon slags mörker restaurang.
Alltså... Varför så hemlig??![]()
Jag är fortfarande och igen väldigt nyfiken på hur ditt förhållande/äktenskap ser ut? Gör både du och han precis som ni vill, inget "ge och ta", inga kompromisser och sådan "jättetrist"? ...och genom att ingen av er behöver anpassa er ett endaste dugg till den andras önskemål, så skapar ni det mest felfria och fantastiska förhållandet ever.
Jag fattar bara inte![]()
Låter inte som någon... Pålitlig typ... Jag skulle inte gått med på något sådant. Kanske är jag paranoid, men jag börjar tänka på potentiella mördare och allt möjligt när folk vill vara överdrivet hemliga av sig. Med lite tur är det väl bara någon som har dåligt självförtroende och vill gömma sig lite, men ja.. Jag hade inte nappat.
Men någon som vägrar visa bild och sedan vill träffas i mörkret - man blir allt lite nyfiken på hans utseendeNej, jag svarade tack, men nejtack. Nån måtta får det vara!