Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm, andra dejten blev redan igårkväll :o Tyvärr kändes det inte lika klockrent då :/

Några småsaker, som till stor den kan ha berott på nervositet, men lika gärna kan varit "hur han är". Tror jag ska ge honom en chans till dock för att se hur det känns..

Jag ska träffa R i eftermiddag för en fika, men har börjat fundera på om jag tycker det är en bra idé. Jag trodde det, men har kommit fram till att jag vill nog inte vara bara vänner.
Funderade på att ställa in, Men jag tror att jag träffar honom idag och ser hur det känns. Jag blir så trött på mig själv ibland som tänker alldeles för mycket!

Skrapa ihop 526 vuxenpoäng på ett bräde genom att ta upp frågan? "Du, det här känns riktigt trevligt, är det bara jag som får intrycket av ömsesidigt intresse?"

Mhm, det skulle kännas bra men jag beter mig ju som en knäpp unge i sällskap med honom. Tror aldrig jag sagt så mycket obegripliga grejer någonsin :p
Möjligen kommer han hit för att han tycker synd om mig :D

Jag gillar ju att han inte är så krävande och needy. Att han har sitt eget liv, sina egna intressen. Att han är självständig och känns trygg i sig själv.
Han har en asful dialekt som jag normalt brukar fnissa lite åt men när han pratar låter han så himla trevlig :D
Jag kan ju heller inte klaga på hur han bor :p

Kanske men då på ett bra sätt.
Ok, jag tänkte faktiskt lite så.

Det där kan ju gå två vägar, enligt min erfarenhet:

* man överskattar sitt eget intresse bara för att han håller på sig

eller

* man bygger gemensamt upp en spänning som är helt grym när den äntligen får sitt utlopp (för det får den ;):angel:)

Jag ska träffa R i eftermiddag för en fika, men har börjat fundera på om jag tycker det är en bra idé. Jag trodde det, men har kommit fram till att jag vill nog inte vara bara vänner.
Funderade på att ställa in, Men jag tror att jag träffar honom idag och ser hur det känns. Jag blir så trött på mig själv ibland som tänker alldeles för mycket!
Jobbigt att det känns så. Men vill du inte träffa honom tycker jag inte du ska tvinga dig själv till det heller. Vill du ställa in så för det, vill du träffa honom gör det :)

Jobbigt att det känns så. Men vill du inte träffa honom tycker jag inte du ska tvinga dig själv till det heller. Vill du ställa in så för det, vill du träffa honom gör det :)
Jag vill ju på sätt och vis träffa honom, funderar mest på om det är en bra idé.
Men det blir nog bra. :)

Hm, andra dejten blev redan igårkväll :o Tyvärr kändes det inte lika klockrent då :/

Några småsaker, som till stor den kan ha berott på nervositet, men lika gärna kan varit "hur han är". Tror jag ska ge honom en chans till dock för att se hur det känns..
Vad var det som skavde? Om du vill berätta alltså :).

Vad var det som skavde? Om du vill berätta alltså :).
Det var lite småsaker, som att han "överförklarade" grejer emellanåt tex. Vi såg på film utan text, oxh jag kunde fråga vad en gubbe sa för att jag inte hörde och då började han förklara handlingen typ ;)

Sen kändes det lite skumt när vi kysstes. Inte nödvändigtvis dåligt, men inte som jag är van vid. Han tog liksom inte på mig, utan kysstes men inte mer :confused:
Plus att hans doft inte kändes klockren :p

Känns hemskt när en skriver det så här, och tror det låter värre än det var. Men sammantaget fick det mig lite tveksam. Det är dock en trevlig snäll kille som verkar vara intresserad, så en chans till får jag nog ge honom :)

@Ceta Ah, jag förstår! En chans till låter rimligt, om du känner dig OK med det. Han kanske bara var nervös och betedde sig klumpigt?

Lukten däremot :cautious:
Haha, ja lukten känns nästan som det svåraste "problemet" ;) Det andra kan ju bero på nervositet liksom, men vi får se helt enkelt! Skall hålla tråden uppdaterad ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 636
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka