Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter här och tänker att det inte vore allt för tokigt att ha sällskap av den snygga bekantingen nu när jag sitter ensam här och dricker te :banghead:
Försöker se det positivt ändå, för skulle jag göra en lista över önskemål på hur en man borde vara så passar den här inte in alls. Han ser helt fel ut, har fel dialekt, har inte en röst som jag i normala fall attraheras av osv. Det ska jag komma ihåg till någon annan gång för att inte riskera att sålla bort för många pga höga krav :p

Haha!
Ibland är du väldigt lik mig :D

Jag VET! Blir galen på mig själv. Hur svårt ska det vara :meh:
Tänk inte, bara gör! Kom igen nu. Det är ju inte direkt så att han kommer tänka att du gör bort dig vad du än får för dig, han har ju redan klantat sig ganska rejält (som när han satt och babblade om alla tjejer han träffat och försökte kyssa dig när du inte ville och allt vad det nu var). Jag tror inte att du kan göra något värre än så :D

Jag ger upp och flirtar med BioWares fantastiska män istället. Eller bara skrattar gott när de flirtar med varandra.

Betydligt mer givande än the eggheads som frekventerar dejtingarenan...

På förekommen anledning - är det någon i sällskapet som är förtrogen med etiska regler/policy inom Swedbank och sparbankerna? Är det ok för en privatrådgivare att dejta en kund?

(Det är inte personen i filmen som skrivit frågan... :D )
:D :o

Om det var jag som var kunden, inte privatrådgivaren, hade jag inte bekymrat mig över det. Motsvarande har jag som student någon gång stött på en lärare, men som lärare skulle jag inte drömma om att stöta på en student (eller nappa om en student stötte på mig).

Ja det där känner jag igen. Att man inte matchar med allas lukt. Trots att de inte luktar svett eller illa så passar lukten en inte bara.
Sen kan det vara andra som luktar gott. Tom när de är svettiga eller inte duschat etc.

Det här är så himla sant och så viktigt (för mig)! Insåg det när en karl jag hade ett förhållande med var helt svettig (sådär så han själv sa, håll dig borta jag är genomsvettig :p) och jag ändå inte kunde hålla händerna borta och kände "ligga" :love: (tyvärr höll inte det förhållandet av andra anledningar).

Absolut, men å andra sidan, hur många har man inte gett några chanser för mycket bara för att man lever på hoppet? Det är ju en avvägning det där. Skulle du verkligen ångra dig så småningom så finns det ju inget som hindrar att du hör av dig igen. Men min gissning är att du kommer hitta någon du tycker luktar bättre. :)
Haha, så sant så!

Det här är så himla sant och så viktigt (för mig)! Insåg det när en karl jag hade ett förhållande med var helt svettig (sådär så han själv sa, håll dig borta jag är genomsvettig :p) och jag ändå inte kunde hålla händerna borta och kände "ligga" :love: (tyvärr höll inte det förhållandet av andra anledningar).
Jag håller med om det här. Mitt oseriösa Snyggo luktar jättegott, vi hamnade precis i en nån här situation i helgen. Han påstod att han stank och ville gå och duscha och jag bara... "Stinker? O_o Nej sitt kvar här så jag kan sniffa på dig. :d" :D

Känner också en trevlig kille som jag gillar på många sätt men jag kan inte med hur han luktar. En vänskaplig kram föregås alltid av ett djupt andetag så jag kan hålla andan. :o

För att spinna vidare på detta med lukt, så är det väl så en vill ha det! Minns med min dejt/krångel/kk jag hade för ett tag sen. Även när han var nyss ur skoteroverallen så hade jag inga problem att bli upphånglad mot en vägg :love:
Tror det är rent biologiskt, men väldigt intressant lik väl. Tror dock som jag och ni andra redan konstaterat att det ju är svårt att ändra på, eller vänja sof vid, en persons "naturliga" lukt ;)

Snark...
Vissa alltså.
Var en herre med en ålder på 10 år över vad jag angett att söka efter. Första mailet var ett som verkade som att han förväxlade mig med någon varav jag svarade kort att det inte var jag.
Sedan hade jag fått ett antal mail,även om jag inte svarade på en enda.. bla att självklart så delar man på hushållssysslor "Jag kan diska och byta glödlampor" :banghead:.
Gick in på presentationen för att blocka. det var ju egentligen drömmannen.
Vem faller inte för :
"Ska vi vara som en semla? Du står för brödet, jag för grädden. "
"Alla trinda 3-barnsmammor kan gå vidare"
" Jag accepterar inte att vara andrahandsval eller b-plan. Jag är för bra för det. "

Snark...
Vissa alltså.
Var en herre med en ålder på 10 år över vad jag angett att söka efter. Första mailet var ett som verkade som att han förväxlade mig med någon varav jag svarade kort att det inte var jag.
Sedan hade jag fått ett antal mail,även om jag inte svarade på en enda.. bla att självklart så delar man på hushållssysslor "Jag kan diska och byta glödlampor" :banghead:.
Vem faller inte för :
" Jag accepterar inte att vara andrahandsval eller b-plan. Jag är för bra för det. "
Men herregud! :wtf::yuck:

Snark...
Vissa alltså.
Vem faller inte för :
:wtf::arghh::turd:

Hur jag än försöker fattar jag inte hur det där ska tolkas.

Bortsett från det verkar han ju vara ett KAP!
Jag tolkade det som: grädde =spermie, bröd =ben. Men det kan vara något helt annat förstås.
Oavsett så är han ju helt klart ett KAP. Men jag känner mig inte riktigt värdig hans uppmärksamhet :D:yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 629
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka